Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym skrev 2012-06-08 21:25:35 följande:
    Jag ska.... Jag tycker bara inte om avsked :(

Men stanna då?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 22:52:39 följande:
    Jag har en riktig tråkdag, ingen som vill roa mig?Skrattande
    Vilka krav du har! Skrattande

Kan hångla lite istället haha  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 23:14:16 följande:
    Ja lite hångel hade inte suttit fel, får alldeles för lite av den varan
    Kyss

Undrar just när jag får hångelabstinens på allvar? Hmm...  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 23:24:32 följande:
    Surt att när jag väl träffar en kille som väcker mitt intresse och som jag gärna hade sett mer av så är det liksom inget intresse från hans sida. Varför ska det vara så satans svårt att få det att klicka från båda håll för?

Jadå, det kan man verkligen fråga sig. Är du säker på att det inte finns något intresse från hans sida då?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 23:38:37 följande:
    Nej helt säker är jag inte hoppet lever fortfarande, men min magkänsla säger att han inte är det och den brukar stämma.. 

Fick för övrigt precis ett mail: tjenna, jag söker en sexpartner. 

Öhh okej, ingen bild, ingen press inget alls. Jo men visst kom och ta mig, eller inteSkrattande 
    Får väl hoppas att du har fel men magkänsla brukar ju stämma,  Obestämd

Men vilket trevligt mejl, perfekt lixom Flört  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 23:47:35 följande:
    Mm, ingen blir gladare än jag om jag har fel. Han var verkligen en kille helt i min smak både vad gäller personligheten och utseendemässigt. 

När var det ni sågs?
  • Cocacola

Tjohoo, fick inlägg 38000. Måste vara för att Smecker inte längre än singel.

Spammar för övrigt tråden av mkt goda skäl, försöker ju överleva i nätdejtingdjungeln utan att spamma pojkstackaren med mejl så jag hänger desperat här istället. Tungan ute   

• Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 23:53:28 följande:
    Såg att du fick inlägg 38000Skrattande

Vi sågs i onsdags. 

Ok, haft nån kontakt sen dess? Har ju för övrigt inte gått jättelång tid sen dess så det borde ju finnas hopp ändå kanske?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-08 23:59:39 följande:
    Nej lång tid har det då inte gått och vi hördes visserligen av igår på sms. Så visst lever hoppet men nje känns inte direkt som att han är intresserad. 

Hmm, ja det är ju himla svårt för mig att veta men jag hoppas att han är intresserad av dig med.  Har du följt Smeckers eviga råd, föreslagt att ni ka ses igen med typ tid och plats/aktivitet?
  • Cocacola
    Anonym skrev 2012-06-09 00:01:06 följande:
    Nåja, Jag måste sova nu. Vi ses någon gång när jag är känner mig redo för att börja försöka (nät)dejta igen, Sköt om er.

Sov gott! Vi ses när vi ses. Ha det bra så länge!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!