• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-20 23:03:48 följande:
    Js pappa är sjuk så det blev inget idag men imorgon kommer han till mig! Jag ställde in en 30årsfest så han kan komma, sen skulle jag ju inte dricka ändå efter sprutorna

Jag längtar ju halvt ihjäl mig redan !  
    Så J pappa kommer till dig imorgon och du längtar ihjäl dig efter honomFlört härligt! 
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-20 23:07:30 följande:
    ÄÄÄHUM asså jag kan ha skrivit tokigt nu ja fan sorry! J kommer imorgon ingen annan hahahahhaha
    Hahaha, jag fattade det men kunde inte låta bliSkrattande
    Jag är så glad för din skull att det känns så bra med J och att ni är ett par:)
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-20 23:21:07 följande:
    Meh här försöker man förnya sig lite
    Snyggt kort ju, en riktig pinglaFlört
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-20 23:39:37 följande:
    J ringde precis, hans pappa har fått en stroke
    Men fyRynkar på näsan
  • takida

Ska spendera ytterligare en dag i en simhall, men till skillnad från sist ska även jag bada idag:)
    Ska åka en massa vattenrutschbana:) 

• takida
    Smecker skrev 2012-04-21 20:57:53 följande:
    Klart du får ta ett abonnemang, Tele2 har bra abonnemang för studenter om du har Mecenatkort.

1000-1500 får du inget vettigt för. Det finns androidmobiler för de pengarna, men generellt kass kamera och batteritid.
    Jag har tele2´s studentabonnemang, rekommenderas starkt:)
  • takida

Hade tänkt att plugga lite ikväll men sonen somnade precis och nu är det igen idé att sätta igång så hänger med er en stund iställetGlad

• takida
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-21 21:21:23 följande:
    J:s pappa mår bra, ska vara kvar över natten för observation bara puh!
    Skönt att höra{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-21 22:51:48 följande:
    Jag tänker så som du gör. Det kan vara en person på en mindre ort som inte vill att halv samhället ska veta om det. Men du behöver i alla fall ha en bild som är dold för allmänheten men ändå kan visa för de som du själv väljer.

Sen tänker jag att det kanske är en väldigt vacker kvinna som inte vill ha tre hundra mejl i veckan pga av sitt utseende. utan mer för sin personlighet.
    Jag tänker mer att vad har han att dölja när han inte har bild? Känns oseriöst, men det är jag det
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!