Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Finns en östgöte som jag tog kontakt med innan sommaren. Vi pratade lite, men det var inget vidare intresse från hans sida. Nu är han inne så där på min sida två-tre gånger om dagen med lite jämna mellanrum. Visserligen har jag bytt foto sen jag pratade med honom, men jag menar vad vill karln?

• Anonym (Mia)

Varför tänker folk inte på att städa upp i bakgrunden innan de tar kort? Jag vill inte träffa någon som har kläder liggande i högar på golvet, en pizzakartong på sängen och en gryta med sked i bredvid datorn. Kräks

• Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-07-29 21:36:15 följande:
    ja jag ser det som ett sätt att öva på att inte vara så feg gällande dejting
    JAg är hur social som helst i vanliga fall men just dejting gör mig supernervös

Kommer gå så bra så. *klappar på handen*  Träna är bra.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 21:39:45 följande:

Har han månne taskigt närminne eller är plågsamt blyg?

Ja inte en aning. jag förstår inte. Är det värt att ta kontakt igen eller ska man strunta i det?
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 21:45:37 följande:
    Fundera i procent *L*

Är det 80/20 för så skriv ett mail men är det 50/50 så strunta i det...................andra karlar som väntar  

Ha ha - just nu är det väl 0/0
    Men tillräckligt intressant för att inte blocka.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 21:45:49 följande:
    Okej jag har nu fått veckans absolut bästa mail!

Hej XXX!!!

Asså du ä vacker om en hel jäfla solnedgång! det gör ont i mig att se på dig så vacker du är. så vad kan då en man som jag erbjuda en kvinna som dig? (du har väldigt vackra ögon)
    jag älskar att ge massage och har gått en helgkurs.
    jag skulle även vilja fråga när du var på rutinundersökning hos tandlökaren? jag är nämligen tandläkare och kan göra en undersökning gratis (och vil alla vet ju hur dyr tandläkaren är hehe)

Ok..? Tandläkarargumentet var nytt. *s*

Tur att han inte hade gått en helgkursen på Eastman institutet i alla fall. Du kan väl ha honom på lut om du skulle behöva en kombinerad massage och rotfyllnng.
    Men jag gillar hans stavning på "jäfla".  
  • Anonym (Mia)

Är det här något ni känner att ni fastnar för tro?

Så jävlar LES på SINGEL livet så jag funderar på att ta självmord snart

Skrivet av en 31-årig kille.
    Visst blir man less ibland, men att skriva ut det tll allmän beskådan ger nog ingen positiv känsla hos så många.   

• Anonym (Mia)
    LivingEasy skrev 2011-07-30 01:49:29 följande:
    Mitt första brev på MP....

De kommer i kvinnlig tappning oxå  hon såg ut som hon "krullet" i Äntligen hemma... 

hej vi matcha inte varandra ett dugg men du är en sån man som tänder mig kram fr elin.lycka till med att hitta din drömkvinna .du har höga krav .allt jag kan ge är äkta ärliga kärleksfulla stunder med äkta kärlek men du vill ha högstandard på din kvinna o det har ju inte ett troll som jag men är en skrutta som kan älska fullt ut puss fr elin

Köra på eller släppa?

Kanske en Miss Right Now?  
  • Anonym (Mia)
    LivingEasy skrev 2011-07-30 02:18:29 följande:

Efter ett snällt svar från mig och lycka till i dittsökande så :

synd att jag inte passa för jag är flyttbar puss ger du upp kan du alltid ta mig mmm

Med tanke på att du varit medlem så otroligt länge så är ju chansen stor...
  • Anonym (Mia)

Vad trist jag blir på folk som skriver flera gånger och nog är intresserade och sen skickar ett meddelande där det står

ja

Vad svarar man på det liksom?! 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!