Inlägg från: Anonym (dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dejting)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 19:53:42 följande:
    Dejting: Nä strunta inte i det! Försök bara att ha med att det kan gå åt skogen. Jag personligen tycker att det är kul med lite extreamdating och bangar inte för att sätta mig på ett flygplan för det ändamålet
    Ja jag har det i åtanke,tyvärr kanske lite för mkt....:-S

Hehe ja men precis man måste våga lite...å jag tror på magkänslan....å min säger mig att det nog ska gå fin fint...

Vi har hörts vis fb/sms flera gånger per dag,även fast han är å reser på andra sidan jordklotet nu...härligt med lite pirr i magen måste jag säga
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:06:20 följande:
    Om det nu klickar mellan er, vad händer sen? Är någon intresserad av att flytta på sig?
    Ja det var en bra fråga...hehe....Jag kan inte flytta på mig pga att jag har barn.....han har väl eg inget som håller fast honom där så sett.....men vi har inte prata om det direkt....

Men visst tänker jag ibland om det ens är en vits att träffas pga avståndet och lite pga åldersskillnaden...men samtidigt är det ju inte jätteofta man känner såhär...så känner ändå nånstans att det är värt att träffas,annars går man nog och undrar..tänk om.....
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:15:06 följande:
    Det är ingen kk-relation han är ute efter?
    Det vet jag inte heller, inget jag har velat fråga sådär....borde jag fråga det? Tror iof inte han skulle ge ett ärligt svar på det...
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:17:48 följande:
    Är det via jobbet som han reser?

Vad är det för ålder på er?
    Nä han är och hälsar på släktingar   Han är 23 ,jag är 32....Egentligen är han för ung för min smak...men inte tänkt så mkt på hans ålder hittills...men lite det jag tänker på när vi ses,kanske märks av mer då...?

jobbigt detta...
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:35:28 följande:
    Det verkar som du är helt uppslukad i dina underbara känslostormar så du tillfälligt har slutat tänka förnuftigt. Men sån är förälskelsen... Hjärta
    Ja det verkar inte bättrre..hehe....men såååå rädd att bli besviken

Jag menar,vad ska han med mig som är så mkt äldre å har två barn dessutom....han kan ju välja en ung snygg 18-åring ist...:-P
  • Anonym (dejting)
    målar havet blått skrev 2012-04-18 20:45:11 följande:
    Ja han kan.men vill han?  Du kan också välja en äldre,eller hur?   Fast 23, är han färdigutvecklad då?Tungan ute
    Än så länge märker jag då inte av att han skulle vara omogen på något sätt....
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:52:27 följande:

Det är lätt för mig att säga att han troligtvis bara är ute efter sex. Men det vore kanske taskigt att säga så. Hur skulle jag kunna veta det? Och det gör jag givetvis inte heller. Jag har inte heller en aning om hur er kontakt känns.

Men, det är rätt så ovanligt att en 23-åring är intresserad av en tvåbarnsmamma på 32 år. Jag tror inte att en ung 18-åring är mer attraktiv än dig, om det gäller ett seriöst förhållande. Men jag tvivlar på att han är ute efter något sånt.

Varför kommer han inte hem till dig istället? Han åker till andra sidan jordklotet men kan inte åka 90 mil till dig. Jag tycker att du borde be honom komma till dig istället. För att se om det finns något seriöst intresse från hans sida.

Jag skulle aldrig skriva det här till dig om jag inte hade sett en vän råka ut för detta. Men nu har jag det...

Nä det är inte taskigt sagt..jag vill ju ha ärliga och raka råd....

Visst åldersrsskillnaden kanske lätt gör att man tänker att han bara är ute efter sex, men borde då inte vara lättare att ta nån på egen ort?! Inte ta dit nån 90 mil bort :-P

Ja jo kanske är bättre att han kommer hit, men hur ska jag lägga upp det på bästa sätt,nu när vi nästan bestämt att jag ska komma dit?
  • Anonym (dejting)
    lemonina skrev 2012-04-18 20:56:41 följande:
    Har ni pratat på telefon eller över webb kamera innan? Eller är det bara mailkontakt?
    vi har kontakt via telefon,sms,mejl...Har inte sett honom via webkamera,endst kort...
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 21:00:49 följande:
    Jag tror absolut att det kan fungera. Men det är ovanligt.

Jag känner bara det att risken är rätt så stor att det bara är en kk-relation det handlar om. Så då vill jag inte driva på Dejting att åka 90 mil. (Är det 90 mil enkel resa förresten?). Dejting kan inte heller flytta, så då begränsas hon ytterligare.

Jag förutsätter att Dejting är ute efter en seriös relation. Är det inte det, utan bara att ha kul en helg. Så är det ju bara att åka. Men jag känner att hon vill mer.
    Det är 90 mil enkel väg.....Men undrar fortfarande hur jag ska ta reda på om det är ett kk förhållande han är ute efter? För ja jag vill ha en seriös relation (i allmänhet) .
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 21:12:43 följande:
    Det är inga problem, för du åker ju till honom. Direktleverans vid dörren.

Vad är nästan bestämt?
    Sant :-S

eller är typ bestämt att jag ska komma dit, å nu vet jag inte hur jag ska säga om jag ska börja ändra det, han kan ju bli sur om jag säger att jag vill att han ska komma hit pga att se om han är seriös av sig....Han kan ju tycka samma om mig...
  • Anonym (dejting)

Ska jag kanske bara skriva som så att jag funderat lite och att det kanske ändå känns bäst om han kommer hit första dejten.....??

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!