Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-25 21:50:22 följande:
    Eller biljard, så kan man puta lite med rumpan

Om man bowlar kan hon hålla klotet vid magen och smeka det lite ömt, precis som om hon är gravid.
  • Glädje58

Det här är fanimej sjukt! Jag var tvungen att skaffa en ny profil på hp, bara för att kunna kolla in min väns ex. Och då kom jag på att skriva en riktigt tafflig presentation, rätt så respektlös och med en stavning som är skrämmande.

Vad händer? Jag får fler mejl till den idioten än till mitt riktiga jag Demon  Vart är dejtingvärlden på väg?

• Glädje58

Och en som vägrar att konversera med mig bara för att jag inte har någon profilbild, har jag mejlat fram och tillbaka med en stund. Det gäller bara att lämna en liten cliffhanger eller nån liten fråga de inte kan låta bli att svara på. Och samtalet rullar på...

Fan, jag lär mig ju verkligen hur jag ska bete mig om jag ska få någon kontakt med kvinnor.

• Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:09:43 följande:
    I ett meddelande till mig på Hp skriver en kille i ämnesraden "En fråga" Och sen när man öppnar meddelandet är den där frågan "Är du helsvensk?"

Varför skriver man så i ett första enda meddelande???
    Det är din skyddängel som försöker varna dig för den här killen. Bara att tacka och ta emot. Bry dig inte om mejlet.
  • Glädje58
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 17:59:12 följande:
    ... Fick en bra nyss han skrev: en viktig fråga: Pepsodent eller Colgate? ...
    Du kan även svara "Spelar ingen roll, min tandborste tänder på båda två"
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-08-30 18:05:56 följande:
    Den andra flirten (som jag inte träffat än) verkar för bra för att vara sann!

Då är det säkert så
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 18:29:57 följande:
    Nu blev jag ju rädd för att han är mycket mer intresserad än vad jag är och blev rädd att såra honom... ska jag inte träffa honom igen? Vad svarar jag på ett sånt sms? 

Kan du inte skriva att du känner dig osäker kring dina känslor. Är det en vänskap eller en relation? Och därför vill du gärna träffa honom igen.
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-08-30 18:58:38 följande:
    haha inte säker. jag är lite naiv o vill kolla läget lite mer först JAG är ju väldigt snäll och jag är inte för bra för att vara sann -  så därför vill jag inte döma någon annan heller

Jag håller tummarna för dig Solig
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 18:58:34 följande:
    ..känn ingen press, men han var så ivrig på att få mitt svar om jag vill träffas igen osv... 

Tusan att det ska vara så svårt att lugna sig lite, varför så bråttom? Är han desperat?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!