Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 23:38:01 följande:
    Nej. Jag råkade ut för det för ett par månader sedan, därav min kommentar.
    Urs, för vissa alltså. Tur att det inte är vanligt!
  • apsolut

Asså seriöst. Sex sex sex sex sex sex sex. Ja, det har man väl så småningom men visst finns det väl annat man kan skriva om ? Tror att alla mail jag har fått idag har innehållit sex, kåt, mysa? etc etc etc. Okej om det kommer efter ett tag. Men i första mailet!?!?  Kräks

• apsolut

Och frågan "vad gör du på din fritid" får mig snart att spy. Aaah jag är nog inte redo för nätdejting än. Tyst

• apsolut

Och sen... Tränar exakt ALLA!!??!?! Alla verkar leva sjukt aktiva liv. samtliga ´har klättrat i alperna och dykt i sahara (om det var möjlig skulle de).

Sen på HP... Jag har varit där i omgång och nästan alla gånger har där varit samma människor som är online dygnet runt. Är det personal eller är det verkligen så omöjligt att hitta någon att leva livet med?  

• apsolut
    ulfsas skrev 2011-11-19 21:52:57 följande:
    Inte lätt att hitta på nya frågor hela tiden för oss män. Alla skall vara så unika och det är inte så lätt. Ni är inte lätta att behaga alltid Skrattande

Oj, höll på att glömma ''vad gör du på din fritid'' o 6''.....skönt att ha det avklarat så snabbt...
    Inte lätt när alla ser ut att vara snobbar heller kan jag lova.

Urs idag är ingen kul dag. Det känns lite hopplöst

buuhuuu  
  • apsolut

Jag är också sjukt aktiv, Igår byggde jag ett fett klösträd till mina två katter som tar ALL min lediga tid (suck)

• apsolut
    Lilly11 skrev 2011-11-19 21:53:25 följande:
    Inte redo? Jag tycker det låter som om du redan varit där för länge och tröttnat.....=)
    Jag hade fördelen att få en paus. Men urs. Jag känner redan varför jag ogillade det förra gången *S*
  • apsolut
    Niklas2k skrev 2011-11-19 21:55:24 följande:
    Men vad brukar du göra på din fritid då?
    Obestämd mucka inte
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-19 22:17:46 följande:
    Ojojoj.. min dejt kommer att sova hos mig söndag till måndag har vi bestämt efter en helg utan att kunna träffas Glad
    Ska bli så mysigt ser fram emot det Skrattande Undrar om det är att gå för fort fram..? Men va f-n det skiter jag fullständigt i!!
    {#emotions_dlg.flower}

Åh vad roligt!!
  • apsolut

Men svarar ni på alla mail? Ignorerar ni? Låter ni bli att läsa? Hur gör ni?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!