Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-16 22:52:30 följande:
    mjo sant, men det kan ju finnas någon där som man inte vill missa
    De spritfyllda äcklen i hörnet, menar du?
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 23:07:32 följande:
    Finns det INGEN jävla bra kille här i tråden som inte är så jävla komplicerad som vill dejta mig ;)
    Nej, tyvärr, jag är alldeles för jävla komplicerad Oskyldig
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 09:37:50 följande:
    tycker inte du verkar vara det minsta komplicerad, men skenet kan bedra..
    Skenet kan verkligen bedra. Se på mig t ex, jag verkar hur trevlig som helst, men egentligen är jag supertrevligFlört Skrattande
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 10:21:54 följande:
    ojoj, supertrevlig tom:) alltid bra när skenet bedrar åt rätt håll!
    Sen har jag iofs mina sidor, men det har väl alla.. framsida, baksida, vänster och höger sida.. Flört
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-17 10:27:27 följande:
    håller kontakten med min dejt och vi är båda överens om att träffas igen och se hur det kan utvecklas. Lite spännande
    Skål
  • Smecker
    bellis79 skrev 2011-11-17 13:46:59 följande:
    Eller de som har på snygga bilar o sånt o tror man ska säga shit tät kille o vad nice han vill jag ha eller som jag bläää.. det är för skrytigt..
    Det värsta är att det faktiskt funkar. En kompis till mig hade bild på sin Porsche och sin stora fina lägenhen, satan vad tjejer som svarade.. men tjejer är inte så ytliga va, det är ju insidan som räknas. Hel- eller halvläder i Porschen, liksom   
  • Smecker

Skrytbilder förändras över tid. För tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet. Nuförtiden skulle jag nog valt något annat. En real life bild på mitt fina hjärta och mina hjärnceller låter bättre i teorin än vad det är i praktiken, tvärtom ser det rätt läbbigt ut med hjärtan och hjärnor

• Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 15:54:10 följande:
    en SÅN sak skulle kanske fungera.. på bollen och du, menar jag.. hjärtan och hjärnor ska helst sitta kvar där dom sitter.. en CT kanske?
    Bollen? CT funkar säkert för de som är insatta
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 15:56:05 följande:
    beror väl på vad det är för brud.. Vissa kanske inte söker kärlek direkt..
    Nej vissa verkar ha inställningen att bara de får åka Porsche och bo i fin vindslägenhet så kan de tänka sig att lägga upp sig. Tack och lov är alla olika, det finns någon för alla sorter.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:14:04 följande:
    CT eller snarare PET/CET är nog det som skulle behövas: en.wikipedia.org/wiki/X-ray_computed_tomograp...

fast då krävs förstås förmåga att tolka bilderna också..

Vet inte hur man lägger ni en bild, men här är ett exempel. :

en.wikipedia.org/wiki/File:PETscan.png

Och yes, jag är superNÖRD när det gäller det.. men tänkte bara tipsa så du slipper skära upp dig själv bara för att visa insidan menar jag..   (dålig humor har jag också)
    Jag har svårt att motivera en PET/CT om det enbart är för en anatomisk översikt, i så fall duger en CT thorax och en CT skalle mer än väl. Om det däremot behövs funktionsbilder är det en annan femma. Och en total stråldos på 5-9 mSv för att få skrytbilder.. vad tror du SSM säger om det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!