Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-19 23:51:28 följande:
    Ah okej, Enklaste sättet att minnas är om det låg brevid en sjö.

Eller om man åker genom staden om det är en fin stad med mycket träd och åar osv då är det Tranås
    (Tranås påminner en del om Norrköping faktiskt)

Är det en betong bunker så är det Mjölby :) 
    (Och Mjölby en del om Linköping, Fast Linköping är nog aningen finare) 
    Det stämmer ,det var mycket träd och åar...Jättefint hotell också..
  • målar havet blått

Nä nu ska jag ta boken å katten å lägga mig..boken är ganska sorglig just nu.Precis som morgondagen för en del.Begravning. Mitt sista ex ,vi var tillsammans i 5 år,det tog slut för 2 år sedan.hans mamma dog på långfredagen. Först tänkte jag att jag skulle gå på begravningen,sen att jag inte skulle göra ngt. Men till slut blev det en blomma från mig.Vi umgicks ganska mycket  med varandra.
      Köpte  3 röda rosor och en vit prärieklocka som begravningsbyrån för dit..Jag bara skrev tack för allt. Vila i frid och mitt förnamn.
    Jag blev jätteledsen när jag stod på blomaffären och skulle formulera kortet,det fanns förslag att välja mellan men man vill ju att det ska kännas rätt. då blev det att jag tänkte tillbaka på henne och mindes ,så de va lite jobbigt, när man tänker hur livet far fram och helt plötsligt är det bara borta.

Det känns ändå bra att jag gjorde det,även om det är  2år sedan det tog slut..

• målar havet blått

Tack !      Same to you....

• målar havet blått

God morgon alla.Glad.Legacy..Va skönt att slippa smärtan,men ta det lugnt så det får läka......

Helt oplanerad helg framför mig..Vad ska jag hitta på?? Snön kommer senare idag säger de.  Kanske bara blir en städ o pysseldag,laga lite god mat ock MYYSA med mig själv i kväll...

Men nä, det blir nog inte så nu när jag tänker efter! NÅT kul ska jag hitta på Oskyldig

• målar havet blått

Va härligt Legacy,  att ni bestämt er för varandra..

Då kan ni njuta av den härliga känslan så där i början, åhh va härligt Solig

• målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-20 09:40:36 följande:
    blah kan inte stava heller... täcket skulle det stå.
    Ingen fara, så länge det finns tankeverksamhet så förstår man det mesta , oberoende av stavning Flört
  • målar havet blått
    Legacy skrev 2012-04-20 09:50:02 följande:
    Inget är säkert förrän det står på facebook hahahahaha
    Flört
  • målar havet blått

Kallt -30grader Bilden tagen i Kiruna...

• målar havet blått

Sommar hos Mor och Far, havet och 30 grader varmt  ..längtar dit!Solig

• målar havet blått

Månskenssonaten till den första bilden.Its a beautiful day med fredde mercury till den andra, eller nåt..!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!