Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kan ju inte ha två seriösare förhållanden! :-/

• FjärilVingad73

Är lite osäker på den ene, om han vill ha nåt seriöst. Samtidigt messar han otroligt fina saker och säger att han saknat mig som fan osv...

Den andre är definitivt inställd på nåt seriöst, men vi har inte träffats tillräckligt...

• FjärilVingad73

Takida: yeah... Eller typ skitjobbigt!

• FjärilVingad73

Nej, inget förhastat!! Det här får ta den tid det tar! Jag känner bara att jag inte vill såra nån av dem...

• FjärilVingad73

Hm, jo det förstås Niklas...

• FjärilVingad73

Ja, tiden får arbeta lite mer!

• FjärilVingad73

Takida: Thailand låter härligt!

• FjärilVingad73

Skickade ett mess till kille nr två idag, och frågade om vi ska fika i parken på söndag. Raka puckar! Han var osäker på hur dags han kommer hem från Götet på söndag men om han inte kan då så tar vi det nästa vecka. Äntligen!!!

• FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-20 14:43:10 följande:
    Vad vill DU? Med den förste alltså? och hur viktigt är det där med osäkerheten? Jag har insett att det är rätt viktigt för mig - inte att personen nödvändigtvis måste veta att det är något seriöst på gång utan att jag vill veta vart killen står. Är det kul att ses får väl se vad som händer eller något lite mer allvarligt?

Om jag hängt med i dina inlägg i tråden har jag iaf uppfattat det som att det är den andre du är mest intresserad av men att det är på tok för tidfigt för att veta säkert. Kan det vara så att du har den förste kvar fast den andre är mer intressant nu just för att du är osäker på vart det leder med den andre och du trots allt gillar den förste? Blev rörigt det där... Läste iaf nåhgot citat nyss om att välja mellan två killar. Det gick iaf ut på att m,an skulle välja den andre eftersom att om det förste varit rätt skulle den andre aldrig blivit akutuell... Typ. Värt att tänka på kanske?

Jag kan ju inte säga hur det är för just dig - försöker bara få in lite tankar.      
    Har träffat kille nr ett idag, och vi har kul ihop, men nej... det kan nog aldrig bli nåt mer än vänskap med honom.

Känner mer för kille nr 2 inser jag, och det är liksom mer spänning där... Men vi har ju inte heller setts mer än en gång än så länge, men på söndag eller mån-tis ska vi ses igen och jag hoppas jag/vi kan känna efter mer då och gå vidare om det känns bra.
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!