Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-10 18:26:54 följande:
    Hmm vem kör?
    Ja just det, vem är det som kör. Janne Långben  Skrattande
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-10 19:42:33 följande:
    ... hade nog velat vänta lite med en träff till dock. Men samtidigt har jag inget planerat och vet att jag kommer ha det trevligare att träffa honom än att vara själv....
    Varför vänta, passa på nu när tillfälle ges...
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-10 20:35:50 följande:
    Jag har fått från samma tjej! Betalade för hennes flygbiljett hit eftersom att hon inte bor i Sverige. Hon skulle ha kommit idag men ingen kom. Ska jag sätta in mer pengar kanske?
    Jag hade nog betalat en gång till. För sen när hon kommer, kan hon alltid betala tillbaka pengarna som hon fick dubbelt. 
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 20:40:50 följande:

Jag undrar hur man gör för att hitta någon som vill faktiskt gå på dejt med en?
    En riktig dejt. När man går ut och äter middag eller går på bio eller tar en promenad och pratar med varandra och lär känna varandra? Ni vet, som på film? 

Då ska du gå ut med mig. En del här i tråden tycker dock sånt är för alldagligt. En riktig dejt ska börja med att man hoppar in i ett flygplan, på 5 kilometers höjd hoppar man ut med fallskärm. Landar på taket på X2000 som är på väg till Göteborg. Men på vägen dit hoppar man av i farten och hamnar i vattnet där en vän har placerat ut en båt. Sen åker man ut till en ö och har en underbar picknic. Hemresan går med ubåt först och sen ett jas-plan. 
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 20:45:29 följande:
    Jag kanske bör nämna att jag är en idiot-magnet också? 
    Då ser jag ingen lösning för dig. Kan du inte avmagnitisera dig?
  • Glädje58

De som vill hitta på så mycket, funderar på om de är osäkra på något sätt. Är det så svårt att sitta på en restaurang, öga mot öga och prata. Jag gillar sånt :)

• Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 20:49:42 följande:
    ...Och jag har helt slutat maila folk efter att jag två gånger fått höra att de gått in på min sida upprepade gånger felaktigt eftersom de surfar med sin ipad och trycker fel.
    Sånt kan förstöra självförtroendet för vem som helst.   
    Vad menar du nu?
  • Glädje58
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-02-10 20:55:55 följande:
    ...Jag menar att jag inte mailar folk för det är ganska knäckande att få höra att personen inte varit inne på ens sida massor med gånger för att man verkar intressant utan för att de har tekniska problem.
    Men mejlar du dem bara för att de har besökt din profil ett flertal gånger?
  • Glädje58

Jag kan också råka gå in på någons profil som jag har besökt tidigare. Även jag har teflonminne, men ibland har de också bytt foto och då känner man inte igen personen.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!