-
Det är aldrig för sent? Men å andra sidan är 6års plugg inget man gör bara sådärtakida skrev 2012-06-10 13:29:45 följande:Jag borde kanske ha pluggat till psykolog istället men om inte annat så är jag en bra hobbypsykolog -
Nu blev jag nyfiken xD Haha...målar havet blått skrev 2012-06-10 16:02:29 följande:Det här var en intressant mening, mitt nick på hp finns med här...
Nu har jag skrivit en profiltext, har väl aldrig haft så lite besök på min sida
....

Fick du till en som känns ok då? Nån bild än?
Jag ändrade ju min så jag skulle få vara ifred (intressant taktik i nätdejtandets värld haha) och det har väl funkar bra, den håller alla utom mina stalkers borta + en kille jag mejlat rätt mkt med innan.
Kan i nuläget inte bestämma mig för om jag ska fixa till den eller inte? Dessutom undrar jag vad jag ska skriva, den skulle kunna bli lite halvgalen med tanke på hur mitt liv känns just nu men det känns inte som att jag hittar rätt kille då lixom...
-
-
Varför vaken så länge? Morgondagen funkar nog om du lyckas somna i vettig tid i kväll, fast det kan ju bli en aning knepigt kanske...Niklas2k skrev 2012-06-10 14:42:07 följande:zzzzZZZzzzzzzz skit att vara klarvaken fram till 05 och sedan sova till 14. Det blir kul att gå upp imorgon.
-
Cocacola skrev 2012-06-10 16:57:45 följande:
" target="_blank">
">
Känns som denna passar rätt bra just nu :P
">
Same, same but different! Tror det här tempot passar mig bättre just nuuuu... Mer i samma stil, någon? -
Har just haft ett intressant samtal med en för all del rätt trevlig gubbe. Fattar dock inte varför somliga vill försöka få det att låta som att de är insatta och har koll när de inte har det?
Men för all del, det var rätt intressant att höra honom konstatera att det gick att köra fram till ett skogssifte han inte vet exakt vart det ligger och dessutom undersöka detta med något slags avsikt att pejla in läget inför en eventuell avverkning. Av ett skifte som inte lär vara avverkningsbart på typ 60år eller så...
Han klurade på skogen på vägen dit också och vem som avverkat haha MIN skog hehe... Det var kul att kunna tala om iaf haha... och eftersom alla alltid trott att jag skulle ärva skogsskiftet han snackade om har jag rätt bra koll på det med hehe Nu blev det inte så och det spelar mig ingen större roll även om jag blev förvånad. Men roligt att få höra expertutlåtande från nån som aldrig varit där xD -
Hoppsan, du är inte nå vidare munter direktNight sky skrev 2012-06-10 17:11:12 följande:Här har ni min sinnesstämning...
" target="_blank">
">
Nä, nu ska jag lyfta på häcken och ta mig ut i solen på en promenad, så kanske det känns lite bättre sen!?
Kram
-
Inte så tokigt faktiskt... Men jag vill ha lite mer tempo tror jag? Men den var fan skön!
bullkleet skrev 2012-06-10 17:26:53 följande:här har du typ lite electrohouse bababy
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa...
Hmm... fel sinnesstämning - mer please fler förslag!
-
bullkleet skrev 2012-06-10 17:56:53 följande:hört denna förut? gillar texten som faaan
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa... -
Något som får mig att känna mig galet positiv trots deppet? Fast jag känner mig inte direkt deppig heller men det händer så mkt å jag behöver lyssna på något för att inte bli knäpp tror jag.bullkleet skrev 2012-06-10 17:52:07 följande:vad vill du ha min