• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Flax) skrev 2012-07-30 00:23:25 följande:
    Tack, men det lutar mest åt att jag drar mig ur det hela ...

Icke! Du ska gå på dejt och eftersom jag är ts så bestämmer jag. Fråga själv dom andra
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    takida skrev 2012-07-30 00:36:06 följande:
    Ja Madidas vilja är vår lag!:)

Precis.
  • Madida
    takida skrev 2012-07-30 17:13:45 följande:
    Då har jag visst en dejt imon, plus en på torsdag. Sen kan jag inte klämma in nån i mitt pressade schema.

Go takida, go takida *gör vågen alldeles ensam*
    Jag ska alldeles strax iväg på dejt och är för ovanlighetensskull lite nervös  
  • Madida
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-30 21:36:23 följande:
    Det lutar nog mest åt det, han har läst men inte svarat på mitt förra mess och är dålig på att ta kontakt själv, så hör han inte av sig ngt innan torsdag så lägger jag ner honom. Han har nog fullt upp redan och jag tänker inte ställa mig i kö utan drar mig ur. Obestämd
    Det är stor skillnad på att lägga ner för att han inte visar intresse och hör av sig eller om du lägger ner för att han är för snygg enligt dig.
    Hör han inte av sig eller hjälper till att hålla kontakten så förstår jag att ditt intresse blir mindre, men det du hela tiden pratat om är att han "spelar i en annan liga" och det är trams. Det handlar enbart om din egen rädsla och självkänsla och den borde du isf jobba på.
    Du dömer ut honom innan han ens fått en chans. En dejt är en väldigt väldigt liten tid av det liv. Chansa.  
  • Madida
    takida skrev 2012-07-31 21:41:18 följande:
    Jo men dejten var trevlig, han är både trevlig och rolig. 
    Men om det skulle kunna bli något, njae. Lite för mycket svärmorsdröm för min smak men lär nog bli en andra dejt iaf. 

En trevlig dejt är ju bättre än ingen alls
  • Madida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 22:31:09 följande:

Hur gick det för dig då???
    lemonina skrev 2012-07-31 22:32:22 följande:
    Hur gick dejten?

Min dejt gick bra. Vi gick en promenad men vädret var för jä*** så vi gick till nåt ställe och tog ett glas vin. Sen hem till mig och dela en flaska rosé. Lätt att prata, skrattade mycket och han var otroligt söt. MEN också väldigt lik mitt ex. Ibland när han tittade på mig, log eller vissa rörelsemönster påminde mycket om mitt ex. Det var märkligt.

Det blev nån liten kyss som var helt okej, men inte mer än så. 
  • Madida
    takida skrev 2012-07-31 22:41:57 följande:
    Ska ni ses igen då? 
    Ja det verkar så iaf. Jag gillade honom men han var lite för...mjuk för mig. Lite blyg och försiktig.
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 22:42:49 följande:

Så inget grovhångel då?Drömmer
    Nepp. Men det lilla vi gjorde räckte för att jag skulle känna hans....uppskattning Oskyldig

• Madida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 23:14:32 följande:

Ahh, lite kyss men ändå styv kuling Solig
    Jag älskar styva kulingar!
  • Madida
    takida skrev 2012-07-31 23:18:33 följande:
    Jag kör en liten Lemonina här: då får du väl se till att tuffa till honom liteFlört
    Får se om det går. Tror jag gjorde honom lite rädd. Haha! Han såg nästan lite generad ut ibland.
  • Madida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 23:49:02 följande:

Tror kärleken är besvarad {#emotions_dlg.flower} från kulingarna

Haha! Skulle vilja stöta på kulingar mest hela tiden. Det gör mig...varm
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!