• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-22 23:03:43 följande:
    Tänkte att om. utifall att intresseklubben vill anteckna.... Så går det såå bra med min dejtGlad
    Han är så himla fin!
    Den som lever får se vart det leder:) 

va skoj, kul och höra hoppas att det kommer gå bra för dig {#emotions_dlg.flower}
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1

har haft fullt upp och jobbat och fixat i lägenheten och nu har jag fått köpt en ny kabel till wii så nu ska jag spela lite

• Heidi1

suck, idiot kabel, nu har jag bild men inget ljud Tyst

• Heidi1
    Heidi1 skrev 2012-01-23 16:12:43 följande:
    suck, idiot kabel, nu har jag bild men inget ljud Tyst

haha nu har man ljud Skrattande
  • Heidi1

semester hade inte varit fel eller en sovmorgon där inte telefonen ringer och väcker 20 i 6 av jobbet att dom vill att man ska in och jobba morgon istället för kväll. Eller som idag hade nog barnen kunnat sovit längre men vi kan ju inte ligga och sova när målaren kommer.

• Heidi1
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-24 04:38:48 följande:
    Ja herregud vilken dumpning jag åkte på precis och jag känner mig verkligen dum. Tog upp med killen jag träffade att det inte kändes som att han var väldigt engagerad trots att vi setts i tre månader och träffats två gånger i veckan. Fick till svar att han aldrog känt något för mig utan bara sett mig som vän. Och jag känner mig så jäkla utnyttjad för sex nu, jag berättade precis r vi började träffas att jag inte var intresserad av något kk och att han skulle säga ifrån om han inte kände något. Direkt börjar jag ju undra vad det är för fel på mig, sex dög jag till...ofta men inget mer.

sånt är så elakt. Var med om en liknande grej en gång med en kille som jag hade träffat en längre tid. Han dumpade mig efter den sista gången vi hade sex. Han fick höra att han levde sen. Fy fan vad arg jag var på han. Det finns riktiga idioter. Kram på dig
  • Heidi1

Bellis79: usch och fy inte skoj alls

• Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-24 12:03:40 följande:
    Igår kväll hade jag ett långt prat med min date. Vi har båda börjat få känslor men när vi upptäckte att nästa gång våra scheman inte krockar är i mitten på mars så insåg vi hur svårt detta kommer att bli. Vi bestämde oss för att bryta kontakten helt ( min ide då det är smärtsamt att små dutta i något som är så svårt). Så här sitter en väldigt sorgsen Vanilla och önskar att allt kunde vara lite enklare För två månader sedan visste jag inte att han existerade och nu känns det så otroligt tomt:,(

inte kul att behöva ta ett sådant tråkit beslut när man tycker om varandra. Kram
  • Heidi1

har haft en härlig eftermiddag med barnen i pulkabacken Så nu dricker vi varm choklad

• Heidi1
    starchild81 skrev 2012-01-24 16:05:22 följande:
    Gud va mysigt avis ju..... Jag har pluggat hela dagen, känner mig tom i bollen..... Iofs det finns nog inte så mkt där ändå lita slamsor kanske ;) 

det var väldigt mysigt ochh roligt Vi hade jätte roligt  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!