Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-24 19:41:43 följande:
    Måste ni anmäla er till tentorna? Det har vi aldrig behövt göra, men så curlar nog våra lärare oss extremt mycket också:)

Ja det har vi alltid varit tvungna att göra. Skönt att slippa det:)
  • lemonina
    Decibella skrev 2012-05-24 20:12:34 följande:
    Hej hallå! Vad ni har skrivit massor, rån rim och tentor..

Har läst två sidor bakåt. ;) har någon varit på lyckad dejt under den senaste veckan?

Ingen date så långt ögat når. Hur går det själv då? Någon date på gång? :)
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-24 20:59:04 följande:
    Kanske, När jag känner för det :)
    Oooo spännandeFlört

Själv har jag börjat pratat med killen som inte hade någon profilbild. Sa till honom att skaffa en han kunde visa bara för mig. Men hans beteende är minst sagt mystigt vilket jag även sa till honom. Han var tvungen att vänta tills jag var online innan han kunde visa den, även den privata. Jag frågade honom om han var gift, kriminell, bara ute efter sex eller vad sjutton han höll på med. Då sa han att han tyckte jag var mystisk för att jag inte vill ge ut mitt nummer eller min mail. Men det är väl inte så konstigt.

Han har varit inne på min sida säkert 25 ggr och mailat en massa gånger om att han vill ringa mig mm. Och att han är snäll och drömkillen osv. Iallfall jag fick efter mycket om och men se den där bilden och den är väldigt liten.Obestämd
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-24 21:46:20 följande:
    Seriöst, varför slösar du tid på honom? Blocka honom och gå vidare. Det hade jag gjort av hälften av det besväret.

Jag vet inte varför jag slösar tid på honom och jag överväger att blocka. Har aldrig annars besvarat någon utan presentaionsbild innan. Men han var så ihärdig. Men nu känns det mer och mer som jag inte borde ha gjort det.
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-24 21:47:55 följande:
    Jag är faktiskt förundrad över hur man kan ha mage att kalla sig själv drömkille/tjej, Det beror väl fullständigt på vad personen vill ha för något?

Ja han känns snarare deperat i sitt uppvaktande.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-05-24 21:56:20 följande:

Blocka han.

Ja nu är han borta. Skönt nu kan jag gå in på HP igen utan att bli påhoppad av honom iallafall.
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-24 22:01:22 följande:
    Lemonina: tja, finns massa psykon där ute tyvärr. Bara att tänka "nästa tack":))
    Ja väldigt många i mina trakter tyvärr....
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-24 22:07:55 följande:
    Seriöst?! Min är 400+
    400 Oj! det var många. Vad har de gjort?
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-24 22:15:00 följande:
    I drygt 80% av fallen - varit totalt fel för mig och blockade i förebyggande syfte. Resterande 20% har misskött sig på ett eller annat sätt.

HAHA du är rolig du. I förebyggande syfte!? Så du bara gick in på någons profil och tänkte "nä hon ska minsann inte få tillgång till min sida ifall hon har det i åtanke, bäst att blocka" ? kanske det jag ska göra haha.
  • lemonina
    Decibella skrev 2012-05-25 06:34:42 följande:

Morning!

Härligt att höra att det är dejter på gång, själv kanske jag får en näsa vecka men som sagt kanske.
    Mina vänner har satt upp lite regler denna gång.... Skrattande
    Även härligt att det finns de som har hittat rätt såklart! Hoppas att få tillhöra den skaran nåon gång jag med.

Smecker: Jag hade nog blivit lite irriterad över att ha blivit blockad av ingen anledning men som du säger... demensen kanske förmildrar det en aning Tungan ute

Jag vill också dra iväg på en sista minuten!

Kikar in om ett tag och hoppas att ni inte hunnit skriva 10 sidor.

Mornings på dig:) Har du fått regler av dina vänner?  Vad har du gjort för knas i dina dagar då?Drömmer

Jag undrar om jag också blivit blockat. Har inte märkt något iallafall. Men i och för sig går jag max in tre gånger på någon sida. Jag har ett väldigt bra fotografiskt minne:)   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!