• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-08-01 22:32:51 följande:
    Men det vill jag med men det går knappast att helt avgöra det efter FÖRSTA dejten. Det är bara det jag menar.
    Du drog slutsatser om honom redan efter 1 träff. 
    Pratar du med mig nu? Och isf, vad menar du? vad vill du göra? Och vilka slutsatser borde man inte dra efter första dejten?
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    visma1 skrev 2012-08-01 22:35:47 följande:
    Har träffat en kille som var blyg första gången men visade sig vara den mest dominanta man jag varit med. Så man ska inte döma någon efter första dejten!
    Ska och ska?! Det handlar ju om känsla, precis om EH säger. Jag vill ju träffa nån jag känner mig bekväm med. Och jag är obekväm med så blyga människor.
    Sen som jag skrev så kommer jag träffa honom igen för att jag gillade mycket hos honom även om han var blyg. Men är han lika blyg andra gånger så lägger jag ner. Då passar en annan kvinna honom bättre. 
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-08-01 22:37:26 följande:
    Absolut! Är jag otydlig nu igen? Vafaaan.

Vad jag vill göra? Jag vill göra mycket?
    Jag menar att du drog slutsatsen att han är för blyg och försiktig för dig efter första dejten. Right? 

Se svaret till visma
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-08-01 22:41:24 följande:
    Diskussionerna vandrar iväg (vilket förstås är bra). Jag pratar bara om ev. blyghet på första dejten. Inget annat.
    Det gör jag med.
  • Madida
    takida skrev 2012-08-01 23:23:24 följande:
    Dejt nummer två för veckan imorgon dåGlad
    Sen till helgen får jag väl se till att ragga upp nån snygg stockholmare för lite hångel kanskeTungan ute

Jo goe görl! {#emotions_dlg.flower}
  • Madida
    visma1 skrev 2012-08-01 23:05:16 följande:
    Han var inte tyst, men vågade inte titta på mig

Men det är ju skitjobbigt. Jag vill ju att han ska kolla på mig såklart! Se mig i ögonen när jag pratar med honom.
    Killen jag träffade rodnade när vi fick ögonkontakt. 
  • Madida
    takida skrev 2012-08-02 16:14:42 följande:
    Då blir det dejt om ett par timmar då inte för att jag känner mig direkt upplagd för det men det hinner nog ordna upp sigGlad
    Blir säkert kanon! Uppdatering sedan.
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-08-02 19:19:15 följande:
    Bullshit

+1
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-08-02 19:35:35 följande:
    Mja, alla funkar ju olika men om jag är intresserad så svarar jag direkt eller något senare. Inte efter flera dagar. Då hade jag själv undrat. Har man många igång samtidigt så kan jag tänka mig att det kan bli så att någon glöms bort.
    Så är jag med! Är jag tillräckligt intresserad så glömmer jag inte bort. Då vill jag höra av mig för att jag vill ha nästa sms från honom  Solig
  • Madida

Jag tror att jag i princip saknar muskler i kroppen. Eller så är dom helt oanvända. Har målat hus idag. 7timmar och jag klarar knappt röra mig nu. Sjukt ont i ryggen och armar samt händer.

Vem vill passa upp mig? Snälla..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!