• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-24 23:57:33 följande:
    Jag vill hångla! xD
    Ja lite hångel hade jag då inte tackat nej tillTungan ute
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:14:54 följande:
    Äsch hångla är inte så noga. Jag är desperat och skulle tom hångla med Jonazid vid det här laget
    Hahahaha, ja då är man jävligt desperatSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:19:33 följande:
    Mm, dags att göra ngt åt det kanske hahaha
    Precis! Hur går det med den toksnygge läkaren då?
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-25 00:30:32 följande:
    Jag menar att jag ser hur andra blir på tex krogen när det kommer tjejer i närheten- Visst det kanske är så dom är, Men det är definitivt inte hur dom beter sig när man är själv med dom. Jag uppfattar det som en lek eller ett spel- Det håller inte i längden heller. 
    Sen visst man beter sig annorlunda om man är kär men kär blir man väldigt osannolikt i X antal tjejer en kväll. 
    Är jag ute på krogen och ser en snygg kille så nog flörtar jagTungan ute men jag är ju fortfarande mig själv
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:48:46 följande:
    Smecker: Åhhhh ja bugga åh bugga, finlandssvenska och hångla shit nu är jag igång
    Jag suger på att bugga men nog är det roligt alltid!
    När vi ändå talar om att bugga... På en firmafest hade jag bestämt mig för att flörta med en riktig snygging. Bjöd upp honom när det kom en bugglåt och tänka att han var lika kass som mig. Men icke killen hade tävlingdansat och snurrade och kastade runt mig på dansgolvet, riktigt sexigtFlört
    Vad som hände sen behöver jag nog inte ens berättaTungan ute
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 01:12:23 följande:
    Hahaha jag har klippt lite längre än axellångt och känner mig korthårig allt är relativt
    Jag börjar bli riktigt långhårig jag, nu går det enda ner till öronen men funderar på om jag ska kapa av det igen..
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 01:16:48 följande:
    Nähä sötnosar nu ska jag sova. Jag ska upp och ta hand om psykiskt sjuka människor i morgonbitti.
    God natt och sov gott på er
    Sweet dreams{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Night sky skrev 2012-04-25 08:52:26 följande:
    Godmorgon alla!

Här skiner solen  och det känns allmänt vårigt Jag är hungrig och nu är det dags för lite frukost.

Angående hår, på killar då, tycker inte jag heller hår på huvudet är det primära...  Resten av kroppen spelar egentligen ingen stor roll heller... bara det inte är hårigt på rygg och axlar eller rakat stubb på bröstet Obestämd

Och MHB vet inte vem Al är som du ska träffa på jobbet? Men lycka till och ha det så trevligt i alla fall! Glad
    Skulle tro att hon syftar på Al BundyFlört 
  • takida
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 08:36:23 följande:
    låter som du ändå har lite framgång med dejtandet eller? =)
    Hur har man det om man har framgång med dejtandet?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!