Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cajsasmamma skrev 2013-01-02 23:52:56 följande:
    Nytt år och nya dejter som ska planeras, ska bara hitta lämpliga dejting-offer någonstans Fast idag r jag för trött för att ens öppna en dejtingsida. 16timmar på jobb idag så jag nu ska jag bara varva ner innan jag däckar här med pannan på tangentbordet  
    Gick in på HP men stängde ner lika snabbt igen.
  • Racer x
    cajsasmamma skrev 2013-01-03 00:06:51 följande:
    Man kanske skulle börja med krogragg istället för nätdejtingsragg? Oddsen att hitta guldkorn är ungefär detsamma tippar jag på. 
    Det verkar inte vara sämre.
  • Racer x

Man ska inte köra bil och vara påverkad av alkohol eller droger. Då kan det gå åt helvete.

• Racer x
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 17:18:22 följande:
    Hade ju en sån bra dejt igår... Längtar till nästa gång vi ses... Kyss
    Trevligt värre.
  • Racer x
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-03 17:34:04 följande:
    Idag fick jag nog på bilen som inte går att köra till verkstaden (slitna däck) och fick en knäpp och gick upp och bytte till vinterdäck själv (ok systers ex fick hjälpa mig att lossa muttrarna ) Det blev dyrt hela jag är oljig och så även min nya vinterjacka. Men WTF det var det värt *nöjd*
    Bra kämpat.

Såg en rejäl olycka idag. Nån vit liten bil körde på en större jeepaktig bil bakifrån i lite väl hög hastighet.
  • Racer x
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-03 17:44:12 följande:
    Racer: Hmm man tänker ju inte på sådant när man själv kör. Fick verkligen känna på vad ABSen gör i höstas när bambi besökte E20 Man borde ju köra större bil egentligen. Kan sakna min stora toyta. Den kändes lite säkrare än min lilla Saab. Fast min Saab går mycket snabbare och är roligare att köra Vad kör du nu?
    Den röda på avataren.  En gammal Skoda octavia
  • Racer x

Mycket OT, men vem bryr sig. Var på Elgiganten idag och fyndat.

• Racer x
    Cocacola skrev 2013-02-09 22:27:54 följande:
    <3

Boys and girls, var är ni? Väldigt tyst här i tråden. Miss U!

Några planer för alla hjärtans dag?
    Alla vaddå?? Kommer väl att vara i lägenheten och måla eller nått.
  • Racer x
    Madida skrev 2013-02-24 18:37:20 följande:
    Ja, var det nån granne som såg så lär dom ha undrat. Mössor som går att knyta under hakan brukar man ju ändå inte knyta så att säga. Och definitivt inte inomhus med en telefon fastklämd.

Men jag såg faktiskt en utländsk kvinna på stan häromdagen som hade en sån där sjal (vet inte vad det heter)  på sig och en telefon fastklämd där. Hon gick runt så och snacka i telefonen
    Nöden är ju uppfinningarnas moder .
  • Racer x

Fast jag behöver det då inte, senast ringda samtal varade 1 min 28 sek Obestämd.

• Racer x
    Madida skrev 2013-02-24 19:08:26 följande:
    Haha, jag kollade mitt också bara för det. Mitt senaste var 1 tim och 58 minuter
    Pladdermaja
  • Racer x
    Madida skrev 2013-02-24 19:15:57 följande:
    Kan inte hjälpas. Jag har jävligt viktiga saker att säga mest hela tiden Cool
    Kan tro det .
  • Racer x

Konstaterat att det hände märkliga saker på en scen i Malmö för precis 30 år sen.

• Racer x
    Madida skrev 2013-08-03 16:51:20 följande:

Och om det är en tjej, är bilden tagen snett uppifrån där det både bjuds på rådjursögon och ankläppar

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!