• Anonym (ny på detta)

Anal sex- leksak

Har träffat en kille som jag vet gillar anal sex..men har själv aldrig provat..men tänkte kanske prova med nån sorts leksak innan jag tar den riktiga varan!...

nån som har nått bra tips o ge mig vilken som funkar bra? vilken man ska köpa alltså!?

• Svar på tråden Anal sex- leksak
  • Anonym

"Hyvla"  av ett stearinljus så det blir mjukt i kanterna och så massor av glidmedel.
    Vill man ha mer avancerat finns ju butplug av olika sorter och storlekar att tillgå, bara googla så hittar du säkert sajter som ger mer information och där du kan beställa.  

Det är mitt tips. 

• Anonym (ny på detta)

hmm...funderade nog mer på nån dildo elle nått sånt!?
    men jag vet inte riktigt vad som e  bäst men!!...
    men tack för tipsen!

• Frontline

En tom treotub fylld med lite getingar så får du lite vibrator med, detta är en budgettvariant..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym
    Frontline skrev 2011-07-28 23:16:07 följande:
    En tom treotub fylld med lite getingar så får du lite vibrator med, detta är en budgettvariant..
    Cool
  • Anonym (ny på detta)
    hehe..tack för tipset men de e okej om de kostar lite mer=P
  • sockerbecca
    Hahahahhaa, alldeles oavsett mina eventuella planer på att stoppa föremål i analet skulle jag nog aldrig köra upp nånting med levande getingar i där.. Tänk om den går sönder!
  • Frontline
    sockerbecca skrev 2011-07-28 23:44:38 följande:
    Hahahahhaa, alldeles oavsett mina eventuella planer på att stoppa föremål i analet skulle jag nog aldrig köra upp nånting med levande getingar i där.. Tänk om den går sönder!
    Det är ju plåthölje på en treotub och plast på en alvedontub, alvedontuben är ju grövre men tror nog att den håller...
    Men vilken syn det skulle vara om 25 getingar slappt ur medans man ligger med en tub fylld med getingar rakt in i skruven
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • sockerbecca
    Frontline skrev 2011-07-28 23:51:05 följande:
    Det är ju plåthölje på en treotub och plast på en alvedontub, alvedontuben är ju grövre men tror nog att den håller...
    Men vilken syn det skulle vara om 25 getingar slappt ur medans man ligger med en tub fylld med getingar rakt in i skruven
    Vi ska se om det inte snart kommer en ny trådstart här på forumet!

Anonym (hjälp):
    "Hjälp!! Stoppade upp getingar i analet av misstag, vågar inte gå till vårdcentralen (piiiinsamt) .... det börjar svullna nu.. vad ska jag göra?!?!"
Svar på tråden Anal sex- leksak