Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Rena trosor varje morgon och skulle jag duscha under dagen sätter jag på mig rena även efter det. Trodde det var en självklarhet, allt annat känns väldigt ofräscht.
Rena trosor varje morgon och skulle jag duscha under dagen sätter jag på mig rena även efter det. Trodde det var en självklarhet, allt annat känns väldigt ofräscht.
Det som förvånar mig lite är att det är så många som verkar sätta på sig använda trosor. För mig är det självklart att jag aldrig sätter på mig ett par använda trosor, men det kanske finns de som inte tar av sig trosorna på flera dagar (ger mig rysningar). Jag sover naken och sätter på mig rena trosor på morgonen. Skulle jag under dagen ta av mig trosorna t.ex. för dusch´eller innan sex tar jag inte på mig smutsiga trosor efteråt. Det skulle kännas väldigt sunkigt.
Idag t.ex. började jag dagen med rena trosor. Tog på förmiddagen en rask promenad som gjorde mig svettig och jag dushade efteråt = rena trosor efter duschen (inte tusan sätter jag på mig de svettiga). Sen eftermiddag/tidig kväll blev sambon lite sugen på mys i sänghalmen och trosorna åkte av. Efter detta blev det en snabb tvätt och rena trosor igen. I vanliga fall brukar det inte bli tre par trosor per dag, men två är inte ovanligt och det har inte så mycket med flytningar att göra. Jag har sällan flytningar som hamnar i trosorna, men nog tusan luktar de ändå och det känns ofräscht att sätta på sig smutsiga trosor när man i övrigt är ren efter en dusch.