Inlägg från: Hypnotica |Visa alla inlägg
  • Hypnotica

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Anonym (barajag) skrev 2011-07-29 19:13:41 följande:
    En liten undran bara: ni som använder samma i 2 och tom 3 dagar - har ni ingen pojkvän o tycker han de e ok isf? fräscht? byter han oxå kalsonger 2-3ggr i veckan? Duschar ni lika sällan? eller om ni duschat varje dag, drar ni åter på dom använda då? Du som duschar en gång i veckan - skämtar du??? eller finns de såna människor? Om jag inte duschat en dag hoppas jag typ att jag inte ska träffa nå bekanta som ja måste krama om, haha....för jag tänker att man doftar inte fräscht. Är ju ett sunt tecken om man kramar om nån som luktar tvål o vatten...verkligen konstigt att vissa (vuxna friska) kvinnor är dåliga på att sköta sin hygien....
    Jag byter trosor varje dag men duschar gör jag normalt sätt 2 i veckan om det inte skulle vara något speciellt. Tvål på kroppen använder jag i princip aldrig, bara honung och olivolja med kaffesump.
  • Hypnotica
    Hypnotica skrev 2011-07-29 19:24:02 följande:
    Jag byter trosor varje dag men duschar gör jag normalt sätt 2 i veckan om det inte skulle vara något speciellt. Tvål på kroppen använder jag i princip aldrig, bara honung och olivolja med kaffesump.
    2-3 i veckna, ska det stå.
  • Hypnotica
    Anonym (Fräsch) skrev 2011-07-29 19:34:22 följande:
    Eftersom jag duschar varje morgon (!!!) så tar jag ju självklart på mig ren underkläder varje morgon. Dessutom använder jag trosskydd, hur kan man inte göra det? Flytningarna missfärgar ju trosorna, det är lättare att byta skyddet än trosorna om det behövs under dagen.
    Skulle jag gå med trosskydd konstant så skulle jag ha en svampfarm i brallorna.
  • Hypnotica
    Lufsan skrev 2011-07-29 19:32:04 följande:
    Haha, du skojar? vad ska det vara bra för?
    Jag är knastertorr i hyn och tvål gör bara saker än värre.

Honung är lindrar och en naturlig återfuktare. Samt att man luktar gott :)

Olivolja med kaffesump i är en asbra och billig exfolierare samt att olivoljan är superb när man är torr som jag.
    Har inte hittat något lika bra i butikerna än.
  • Hypnotica
    Anonym (Fräsch) skrev 2011-07-29 19:46:16 följande:
    Åh jobbigt Obestämd Jag har aldrig haft svamp i hela mitt liv, och ändå har jag trosskydd hela dan, sover bara utan...
    Mmm. Tar hellre missfärgning i grenen (iofs händer det sällan, oftare att de går sönder i grenen faktiskt), nya trosor är inte dyra att införskaffa.
  • Hypnotica
    Lufsan skrev 2011-07-29 19:58:10 följande:
    Varför inte bara använda lactacyd tvål? Men men, ser väl inget fel i detl Skulle själv inte göra det. Vill känna mig ren, det skulle jag inte göra om jag smorde in mig med honung kaffe sump och olivoja.... 
    För att Lactacyd torkar ut min hy.
  • Hypnotica
    Anonym skrev 2011-07-31 01:17:44 följande:
    byter varje morgon och varje dag efter dusch... trodde det var en självklarhet...
    men som TS skriver att hon inte byter på 2-3 dar, så kan man väll inte duscha på 2-3 dar heller, för man tar väll inte på sig samma trosor efter man duschat?!

USCH!!!!!!!!!
    Det är många som inte duschar varje dag.
  • Hypnotica
    Anonym (RENLIG) skrev 2011-08-01 16:33:13 följande:
    Har ni hört talas om trosskydd? 
    Ja, även kallad svampinkubatorer.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)