Inlägg från: Anonym (plupp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (plupp)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

ha, nä alla har inte massa gegga o flytningar o grejjer. tycker inte det är nödvändigt att man byter varje dag eller flera ggr daglien? :S ibland kan ja byta varje dag, ibland kan ja byta varannan dag osv. men absolut inte gå med samma mer än 2 dagar... om man är hemma och inte gör ett piss i några dagar  då blir man inte direkt  svettig o äcklig o dann. om man bara setat o inte gjort ett skit, sen så finns väl endå trosskydd o grejjer att ha i trosan om man har massa klet...

• Anonym (plupp)
    Anonym (barajag) skrev 2011-07-29 19:13:41 följande:
    En liten undran bara: ni som använder samma i 2 och tom 3 dagar - har ni ingen pojkvän o tycker han de e ok isf? fräscht? byter han oxå kalsonger 2-3ggr i veckan? Duschar ni lika sällan? eller om ni duschat varje dag, drar ni åter på dom använda då? Du som duschar en gång i veckan - skämtar du??? eller finns de såna människor? Om jag inte duschat en dag hoppas jag typ att jag inte ska träffa nå bekanta som ja måste krama om, haha....för jag tänker att man doftar inte fräscht. Är ju ett sunt tecken om man kramar om nån som luktar tvål o vatten...verkligen konstigt att vissa (vuxna friska) kvinnor är dåliga på att sköta sin hygien....
    man luktar inte illa för man kanske inte dushat en dag?! om man bara vart hemma o itne gjort nått så känns det meningslöst o duscha. jag dushcar itne varje dag, varannan dag, ibland var 3e, ibland varje dag, olika. men jag tvättar mig endå under armar och mellan bena varje dag!!!
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)