Inlägg från: Anonym (Varje dag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varje dag)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Jag byter trosor flera gånger på en dag. Men det beror också på att jag läcker. Är gravid för andra gången och det verkar som att det blivit mer läckage nu än tidigare. 

• Anonym (varje dag)

Varje gång jag duschat/badat och varje morgon :)

• Anonym (varje dag)
    Uliise skrev 2011-07-29 23:32:48 följande:
    Jag kan bara inte förstå vissa av er här inne.

1. Varför sova med trosor? Varför? Jag sover alltid näck eftersom det är det bästa för underlivet, det får andas och jag slipper känna mig "klädd" under ett redan varmt täcke.
    Och nej, flytningar rinner inte ner för mina lår ner på lakanet, så mycket flytningar har då jag aldrig haft. Och inte ligger jag och gnider underlivet mot lakanet heller.

2. Varför duschar folk så ofta? Jag duschar varannan dag, ibland var tredje om jag bara gått hemma. Efter träning/jobb duschar jag alltid, så då kan det bli oftare.

3. Byter trosor varje dag, men använder bara trosskydd om jag har mycket flytningar eller i början/slutet av mensen. 
    1. Sover med trosor för att det känns fräschare plus att jag inte trivs att sova med ruman bar, gillar inte att vara naken så...

2. För att jag svettas mycket, skulle aldrig kunna duscha varannan dag för då skulle jag lukta uscha!
  • Anonym (Varje dag)

En till två gånger om dagen. Använder alltid string och de sitter ju lite närmare kroppen så att säga. Så ibland byter jag när jag kommer hem från jobbet, alltid i samband med träning. På kvällen när jag ska sova sätter jag på mig mormorstrosor som jag sover i, string är inte skönt att sova i. Samma trosor två dagar i rad? Aldrig i livet!

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)