• etanol

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ung Mamma 91 skrev 2011-07-29 21:12:29 följande:
    Tkr jag oxå , brukar sedan skicka dom till fattiga länder för att dom ska ha nått att skriva på tavlan me då kritor e så dyrt ;(
    Du är inte klok! *lmao*
  • etanol
    Anonym (fresh girl) skrev 2011-07-29 22:24:55 följande:
    2-3 ggr / dag!!!!
    Frukost lunch middag? Mest nyfiken då jag själv bantar trosbyten till 1gg om dagen...
  • etanol
    Krake skrev 2011-07-29 23:22:02 följande:
    Jag brukar torka mig i rumpan med papper efter toabesök. Asbra. Finns t o m specialpapper för detta ändamål, på rulle. Smidigt!
    Kan du inte inboxa mig om det här fenomenet? Är faschineroad, tamejtusan ju!
  • etanol
    Insatt skrev 2011-07-29 23:46:31 följande:
    JFGI
    sv.wikipedia.org/wiki/Toalettpapper
    Den är ju .... inte underkläder...

Använder den mest när jag vart å gjort 2:an...händer aaaldrig förresten...är ju "fresh" jämt
  • etanol
    alifewithoutme skrev 2011-07-30 00:33:35 följande:
    Ca 2-3 gånger/dag.. har ett sjukt elakt skrev som lider av sviterna efter en svampinfektion :(
    EN? Fan det hamanr hos mig var tredje månad ungefär...pevaryl i tre dagar, både invärtes å kräm, sen är jag back to normal igen.
  • etanol
    alifewithoutme skrev 2011-07-30 00:53:56 följande:
    Usch, jobbigt :( Svamp är inte kul, men tror jag har något fel ändå, vette fan hur många gånger jag kliar skrevet blodigt, förvisso gillar jag smärtan och blodet man får när man kliar, men är trött på att alltid behöva tvätta heeela tiden, iaf ofta >,<
    Å där skojar du till det hoppas jag!?

Jäjä, skiten smittar ju visst också...inget prob för mig eftersom jag är singel....menneeee...Ja...så...
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)