• Misery

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

I min familj så byter man underkläder varje dag. Nå annat finns inte...

• Misery
    Anonym skrev 2011-07-30 01:53:18 följande:
    byta trosor? ska man göra det?
    Man behöver inte. Fördelen är att dem lär gå själva till tvättkorgen när dem har fått nog av dig...
  • Misery

Även om man använder toapapper och torkar bort kiss och bajs så lär det väl ändå komma nå dropp i trosan. Usch och fy för att inte byta varje dag. Och under mensen. Varför inte liksom. Är ni rädda för att tvätta lr?

• Misery

Usch och fy vad vissa är äckliga av sig. Men det är ju inget nytt. Många verkar strunta i att se fräscha ut. Och säg inte att det inte rör mig för det gör det. Ibland så kommer det en sån där smutsgris och ställer sig bredvid en..och det är äckligt när stanken kommer..

• Misery

Sover aldrig med trosor för då ska det vädras fick jag lära mig som liten och det kör jag med till mina döttrar med.

• Misery
    Ung Mamma 91 skrev 2011-07-30 16:47:30 följande:
    Nu e ju oxå fårgan här , hur mycket trosor har ni ? :o måste ju va kalsmycke som ni byter. ja byter varannan dag , är lagom tkr jag. har väll en 20 par...
    Jag har nog ca 10 par. Och här tvättas det en maskin om dagen minst så det finns alltid rena.
  • Misery
    Kimona skrev 2011-07-30 20:36:26 följande:
    Jag har lärt mig av min mamma att när man har mens har man samma trosor hela mensen om det nu inte läcker, av den enkla anledning att det inte hamnar något i trosorna när man har skydd.
    Varför ska man använda samma trosor hela mensen om man inte gö det annars?
  • Misery
    Anonym (12345) skrev 2011-07-31 12:51:54 följande:
    Duschar du mer sällan då när du har mens? Eller känner du dig extra fräsch under mensen? Annars förstår jag inte hur du tänker där.
    Tänkte precis detsamma som dig. Men jag vet tjejer som inte duschar över huvud taget när dem har mens..hur mysigt är det då på en skala.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)