• OnlyOne

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ellaria skrev 2011-07-29 22:52:10 följande:
    Varför kan du inte svara på mina frågor?
    En fråga till dig.... eller snarare mer generellt till de som inte byter varje dag. Jag förutsätter då att ni inte duschar  varje dag. Men på toaletten går man ju flera gånger om dagen. Hur är det med den hygienen då? Tvättar ni av er .. ja dom intima delarna.. eller gör ni det i samband med duschen?

Förstår att om man inte svettas mycket eller har flytningar kanske inte ser vitsen att byta varje dag. Men mitt största argument mot det är att man ju kissar flera gånger om dagen om är man regelbunden gör nr 2 ett par gånger om dagen... Det blir ju en del bakterier där kan man tro?
  • OnlyOne
    Ellaria skrev 2011-07-29 23:07:22 följande:
    Nej, jag duschar inte varje dag. Jag duschar om jag varit svettig, annars varannan dag eller var tredje om jag bara går hemma och inte träffar någon. Torkar man sig ordentligt lär det väl inte finnas mycket kvar? Knappast så att jag har bajs och kissfläckar i trosorna...
    Att inte duscha varje dag tycker inte jag är så äckligt eller konstigt. Tycker snarare att det är lite hysteriskt med allt duschande i dag med våra stillasittande liv. Men hur som helst... de dagar jag inte har orkat duscha brukar jag alltid tvätta av mig där nere. Även om jag också torkar ordentligt så har de ändå smetats ut där om du förstår vad jag menar...

Ursäkta språkbruket men får man kiss eller bajs på fingrarna torkar man ju inte bort det bara utan de flesta tar nog lite vatten och tvål på det också...
  • OnlyOne
    Krake skrev 2011-07-29 23:22:02 följande:
    Jag brukar torka mig i rumpan med papper efter toabesök. Asbra. Finns t o m specialpapper för detta ändamål, på rulle. Smidigt!
    Och jag som alltid har undrat vad det var för papper! Hahaha! Bra där även om det inte riktigt var min poäng med det hela.
  • OnlyOne
    Ellaria skrev 2011-07-30 22:35:54 följande:
    Jag har inte ett dugg svårt för dom som duschar varenda dag, förutom att de slösar förbannat mycket vatten. Jag är inte präktig, jag luktar bättre än vissa som duschar varje dag. Folk får göra som de vill men typ ingen i den här tråden har kunnat svara på VARFÖR det är så himla äckligt, bara att det är det.
    Fast det har jag nog gjort... Fast det var x antal inlägg sen.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)