• 2009

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

men herregud kvinnor, det verkar ju flöda ur fittorna på er! Flört Jag byter när jag har duschat, och det brukar inte bli varje dag utan kanske varannan, var tredje beroende på om jag har svettats mycket eller blivit skitig på nåt annat sätt. Luktar minsann inte urk för det!

• 2009
    roflmao skrev 2011-07-30 23:16:42 följande:
    Herregud vad folk verkar ha mycket flytningar? Jag byter trosor när jag känner för det. Ibland varje dag, ibland mer sällan. Jag går troslös hemma och sover naken så om jag bara har haft ett par på mig i ett par timmar när jag varit och handlat använder jag samma nästa dag. Mina använda trosor luktar ändå aldrig illa när jag lägger dem i tvätten. Kanske beror det på att mitt underliv är i balans då jag inte skrubbar det med tvål och vatten flera gånger om dagen? Gör man det det får man riklig och illaluktande flytningar. Jag luktar gott. Kvinna.
    Och ett litet tips till er som har luktbesvär: använd inte string. Det gör saken värre. 
  • 2009

Alltså, om man luktar rutten fisk i underlivet så är det nog nåt värre på gång än att man inte har tvättat sig på några dagar... :/ Ni som byter trosor och tvättar underlivet flera gånger om dagen borde gå och kolla upp er på gyn om ni luktar illa efter bara en dag om ni inte tvättar er, det gör inte jag iaf, och jag byter underkläder och tvättar underlivet i samband med dusch, vilket blir varannan/var tredje dag beroende på hur mycket jag svettas. Har aldrig haft UVI, svamp eller något annat problem med mitt underliv.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)