• O Z

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Jag trodde faktiskt att alla duschade varje dag med, kanske inte tvåttade håret men tvättade av kroppen...

• O Z
    sirisdotter skrev 2011-07-30 10:06:00 följande:
    Du verkar aldrig ha bott inneboende (som studerande vid bostadsbrist och /eller brist på pengar) ?    Då kan man i bästa fall ha egen toalett med tvättställ.   Någon gång i veckan verkade det gå an att få låna hyresvärdens badrum för att tvätta håret....     På gymnasiet hade man väl jympa ibland och kunde duscha i skolan.   
    På  universitetet var det inte riktigt så.
    Då hade jag inte varit långvarig på det boendet. Duscha bör väl ändå ingå i hyran?
  • O Z
    Anonym (plupp) skrev 2011-07-29 19:46:52 följande:
    man luktar inte illa för man kanske inte dushat en dag?! om man bara vart hemma o itne gjort nått så känns det meningslöst o duscha. jag dushcar itne varje dag, varannan dag, ibland var 3e, ibland varje dag, olika. men jag tvättar mig endå under armar och mellan bena varje dag!!!
    Vet du hur mycket man svettas under natten?
  • O Z

Mycket snack om flytningar, men det är bara en sak av tre. Även om du är noga med att torka dig efter varje toalettbesök, som jag förutsätter att alla här inne är, så kommer det ändå urin och bakterier från analen som gör det en självklarhet att duscha av sig varje dag. Jag känner mig fräsch och renlig av mig, men ändå är det skillnad på lukten från musen nytvättad på morgonen och "otvättad" på kvällen. Sen tillkommer det en massa svett under natten.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)