Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Jag byter trosor varje dag.. om jag badar på samma dag byter jag även till nya.. det är som att duscha och sätta på sig svettiga strumpor och använda trosor igen.. Äckligt.. skulle aldrig falla mig in!
Jag byter trosor varje dag.. om jag badar på samma dag byter jag även till nya.. det är som att duscha och sätta på sig svettiga strumpor och använda trosor igen.. Äckligt.. skulle aldrig falla mig in!
det har väl ingenting med flytningar att göra.. trosor är sä näre ens privata hela tiden. och man gör ju en hel del under en hel dag. det kan ju bli bakterier i din m*tt vilket kan ge dig urinvägsinfektion eller dylikt. Plus att använder du trosor en längre tid så tror inte jag att inge vill ha spontan sex direkt med den gamla trosan på!
Jag byter trosor varje morgon när jag vaknar. Och varje gång jag har duchat. Och självklart byter jag trosor om det skulle hända en olycka vid mens eller så men det ser jag som självklart.
Så skönt att min kille byter sina kallingar varje dag. han är oerhört fräsch.
Vem vill ragga upp någon ute som inte bytt kallingar på ett par dar "please" även om man ser renlig ut kan det ligga mycket under ytan.
Som en kompis till mig gick på date med en kille från min gamla skola. Han är verkligen SKIT SNYGG. Luktar alltid gott, snygga kläder , ny rakad i ansiktet. ah ni vet bara en snygg kille på stan.
Dom går ut och har jätte trevligt och det slutar med att hon åker med honom hem
Dagen efter kommer hon hem till mig med en skrämd blick och berättar att när hon kom hem till hans lilla lägenhet var det bara sängen som var ren.
Hela hans handfat var fullt av hår, han hade byggt en liten pyramid av använda tops. I köket var det så fullt av disk att han hade bytt till bara hämt pizza som han "snyggt" raddat upp i högar. Burkar som han druckit hade han bara knycklat ihop och slängt lite här och var. Kläder över allt. man kunde inte ens se golvet.
Hon sa att det var det värsta hon sett i hela sitt liv.
Men okej. dom ses ett par månader senare och hon tänkte att han kanske inte hade orkat städa eller förväntat sig gäster den där gången. så hon följer med han hem igen.
Och det var ännu värre. för det som var den andra gpngen var bara påbyggt med nytt. Lite maniskka samlare varning. I det läget hade jag inte brytt mig om kallingar eller trosor. jag hade dragit fortare än fan !!
Ursh!!
Hon ringde aldrig tillbaka till honom igen...