Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Anonym (12345) skrev 2011-07-31 14:22:42 följande:
    Så jäkla knäppt att liksom mena på att det är "ofräscht" om man inte tvättar sig oftare! Skrikandes Inte vårt fel att NI har en massa äckliga flytningar att dras med, som gör att NI känner ER ofräscha!
    Jag är INTE ofräsch, jag har turen att inte ha en massa sekret som flyter ut i tid och otid!
    ALLA har sekret och flytningar...
  • Anonym (Jo)
    Lindis1974 skrev 2011-07-31 19:30:48 följande:
    Blir chockad att det finns folk som tycker det är ok att byta varannan eller var tredje dag.
    Det är ju riktigt snuskigt.  
    Jag förstår inte heller någonting....jag lärde mig att man byter varje dag som 3 åring typ..
  • Anonym (Jo)

Måste fråga er som alltid tvättar trosor i 60 grader hur gör ni då?

Jag brukar tvätta dem i 40 grader tillsammans med den övriga tvätten i liknande färger...tvättar ni bara trosorna separat eller all tvätt i 60 grader?

• Anonym (Jo)
    Ellaria skrev 2011-07-31 22:13:10 följande:
    Fy vad äckligt att köra upp våtservetter i underlivet.

... Se hur löjligt det låter?
    Hon kör nog inte upp dem, utan torkar lite på blygläpparna precis som man torkar med vanligt toapapper...
  • Anonym (Jo)
    Lindis1974 skrev 2011-07-31 23:27:07 följande:
    Men dem allra flesta här vekar ju tycka att man byter underkläder minst en gång per dag. Inte bara Raingirl..
    Tycker oxå att det är riktigt sunkigt om man inte gör det. Alla gör som dem vill men kg kommer aldrig förstå varför man väljer att inte göra det.
    Inte jag heller...
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-08-01 21:44:48 följande:
    Tvättar trosor, strumpor och handdukar tillsammans i 90 grader.
    T-shirts, skjortor, blusar tillsammans i 90 grader.
    Jeans, färgade tröjor m m i 60 grader.

Allt blir så rent och fräscht  Mmmmmmm.

Blir ju inte rent i 40 grader  Det är ju fintvätt enligt maskinen  Hmmmmm
    Är det inte skillnad på maskiner man köper och har hemma och de man har i tvättstugan när man bor i hyreslägenhet? Jag tycker nämligen att det går utmärkt att tvätta min tvätt i 40 grader det blir visst rent.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)