Inlägg från: Anonym (ren ändå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ren ändå)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Anonym skrev 2011-07-31 16:19:09 följande:
    så himla konstigt att folk utgår från att alla andra blir lika äckliga som DE tydligen blir om man låter bli att byta underkläder på två dagar. Alla har inte lika mkt flytningar, lika mkt gaser, etc.
    Precis! Synd för er som blir så lortiga snabbt att ni behöver byta flera ggr. per dag tom. Jag byter varannan dag och inte fan är jag helt nerkladdad där nere då!
  • Anonym (ren ändå)
    Wittra skrev 2011-07-31 16:53:45 följande:
    ja, vi andra är några riktiga skitgrisar och vi avundas era trosor som måste dofta hallon efter 2 - 3 dagar mot ert kön.
    Va? Doftar trosor hallon? Måste ha missat nåt där! Var kan man köpa sådana?
  • Anonym (ren ändå)
    Anonym (RENLIG) skrev 2011-08-01 16:33:13 följande:
    Har ni hört talas om trosskydd? 
    Jajamensan, vilket gör att flytningarna bara ökar. Muffen andas ju inte då!
  • Anonym (ren ändå)
    Anonym skrev 2011-08-12 11:42:19 följande:
    Jag tror många tvättar sig alldeles för ofta vilket leder till att man stör kroppens naturliga balans.
    precis! Underlivet måste få "vila". Man ska inte vara där nere och gno hela tiden. Man blir inte lortig där nere så fort som många verkar tro. Torkar man sig när man varit på toaletten räcker det att göra rent underlivet varannan dag, om man inte har mens förståss, DÅ behöver man ju tvätta sig oftare.
  • Anonym (ren ändå)
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-12 12:06:58 följande:
    Behöver man väl inte? Det beror ju på om man blir smutsig/blodig eller inte. Med menskopp kan man helt slippa att få blod utanför slidan.

Återigen, alla är olika och har olika behov.
    Har man mens blir man väl blodig?! Och hur många använder menskopp? Inte många skulle jag tro, MEN jag kan ha fel. Absolut, alla är olika och har olika behov, där håller jag med dig.
  • Anonym (ren ändå)
    Lindis1974 skrev 2011-08-12 12:08:13 följande:
    Jag håller inte alls med. Man blir inte helt ren när man torkar sig med lite tort papper på toaletten.
    Det kan finnas rester kvar av ec urin. Att tvätta sig varje dag med undelivet med en skonsam tvål ex lactacyd är ingen som helst fara. Man behvöer inte gno för att man tvättar sig,
    Jag har aldrig äns tänkt tanken innan denna tråd att det finns kvinnor som inte gör det..
    Vad är det som är äckligt/farligt med lite urinrester då? Herregud, måste man vara precis HELT ren jämt?
  • Anonym (ren ändå)
    Tom Araya skrev 2011-08-15 03:15:56 följande:
    Finns det någon mening med att byta underkläder utan att man duschar/tvättar sig?
    Finns det väl.
  • Anonym (ren ändå)
    Trynträ skrev 2011-08-17 21:41:05 följande:
    Isåfall måste det va så att jag torkar mig för dåligt för jag måste tvätta mig därnere varje dag för annars luktar det svett och urin. För svettas gör man trot eller ej. Å att tvätta sig en gång per dag är knappast att gno. Antar att du inte tvättar händerna varje dag heller då.
    Nä, jag tvättar händerna 1 gång i veckan ;) Flört  
  • Anonym (ren ändå)
    Trynträ skrev 2011-08-18 21:03:26 följande:
    Men då förstår jag ju dina åsikter lite bättre.
    Så bra då! Tungan ute
  • Anonym (ren ändå)
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-30 22:26:46 följande:
    Visst skojade du med oss nu??
    När vissa skriver dumt och larvigt skriver jag dumt och larvigt tillbaka......Demon
  • Anonym (ren ändå)
    Anonym (öhhh va?) skrev 2011-10-29 18:14:28 följande:
    Jag anser att tvättar man sig inte efetr varje toabesök (iaf bajs) så är man ganska äcklig.... handlar inte om flytningar alls.
    Hur menar du nu? Att du tvättar dig med tvål och vatten varje gång du varit på toa?
  • Anonym (ren ändå)
    HäxanSurtant skrev 2011-10-29 19:07:06 följande:
    Våtservetter typ icas med aloevera fungerar kanon att tvätta sig med efter toabesök, för mig ett måste om jag skitit iaf, om jag bara pinkat så kan det duga med blött papper att tvätta av med, det är lite olika.

Jag har aldrig haft flytningar utan anledning och anledningen är bara en svamp, som jag fick när jag var 16 år efter x antal penicillinkurer Men efter det så nej inga flytningar och inga besvär alls med mitt underliv.
    Jaha, för mig räcker det med vanligt toapapper iallafall, om jag inte har diarre , då förstår jag att man behöver tvätta sig, men inte efter ett vanligt toabesök.
  • Anonym (ren ändå)
    HäxanSurtant skrev 2011-10-29 19:31:41 följande:
    Fast jag har nu inte sagt att alla måste göra så. Men jag gör så, jag vill tvätta mig efter att jag varit på toa helt enkelt, det känns rätt och bra för mig
    Så bra då.
  • Anonym (ren ändå)
    Anonym (öhhh va?) skrev 2011-10-29 20:44:03 följande:
    Ja varför skulle jag inte göra det? Jag anser att man tvättar sitt anus med tvål och vatten för det är inte direkt ett rent område annars.....
    SKiter du så det sprutar överallt eller?? Och det är väl ingen som ska lukta dig i anus direkt ,eller??
  • Anonym (ren ändå)
    Anonym (öhhh va?) skrev 2011-10-29 20:45:32 följande:
    jag spyr Kräks så ohygeniska människor det finns
    Jag skrattar Skrattande så överdrivet renliga männiksor det finns.
  • Anonym (ren ändå)
    Majvi skrev 2011-11-07 17:53:33 följande:
    Jag fattar fortfarande inte varför man inte skulle byta varje dag.  Så kom igen alla  ni som låter det gå någon dag mellan era byten, vad är anledningen till att ni inte byter varje dag? Det är ju inte speciellt jobbigt att byta, om man säger så.
    För att det inte behövs, ser ingen anledning att byta varje dag. Jag blir inte lortig så snabbt. Varannan dag räcker för mig.
  • Anonym (ren ändå)
    Insatt skrev 2012-07-16 14:11:09 följande:
    Hur kan nått som suttit mot arslet på en inte vara smutsigt?
    Ja, de flesta torkar sig nog när man varit på toaletten.
  • Anonym (ren ändå)
    Insatt skrev 2012-07-16 17:01:09 följande:
    Varje människa med en hjärna fattar nog att bakterier inte går att torkas bort.
    Så du byter underkläder varje gång du bajsat på eller? OCh tvättar dig därbak också då efter varje toabesök?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)