Inlägg från: Anonym (Renlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (RENLIG)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Jag byter typ var tredje dag.... O ni som tjatar om att det kommer flytningar i trosorna - jag har alltid papper som jag vikt i trosorna, kommer sällan flytning på trosorna (skulle det göra det byter jag direkt även om d bara gått en timme sedan jag bytte senast).

Och hur gör ni egentligen när ni bajsat? Jag tvättar mig iallfall ordentligt så jag behöver inte oroa mig! Tvättar med vatten och torkar sedan med papper. 

• Anonym (RENLIG)

Har ni hört talas om trosskydd? 

• Anonym (RENLIG)
    volbabe skrev 2011-07-31 09:32:58 följande:
    Håller med, trosan luktar efter en dag....skulle man då ha dem i 3 (!) dagar?? UUUöööörkkkk!!!
    Bara för att DINA luktar efter en dag betyder det inte att ALLAS gör det! DÖÖH
  • Anonym (RENLIG)
    Hypnotica skrev 2011-08-01 16:38:17 följande:
    Ja, även kallad svampinkubatorer.
    Själv använder jag vikt papper, andas mycket bättre än trosskydd men ger samma skydd från flytningar i trosorna! Har aldrig haft några problem!
  • Anonym (RENLIG)
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-01 16:44:20 följande:
    Får jag fråga vad problemet med att få flytningar i trosorna är? Har man inte trosor på sig för att sådant inte ska hamna på byxorna/kjolen?
    För att det blir kladdigt och att man inte kan byta trosor varje gång man går på toa?  genom att ha papper kan jag byta vid behov, trosor byter jag varannan dag. BLÄÄÄ vad äcklig jag är va?!
  • Anonym (RENLIG)
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-01 16:47:53 följande:
    Jag tycker inte att du är äcklig, jag var bara nyfiken. Själv skulle jag tycka att det vore hemskt obekvämt att gå med papper i trosorna, men å andra sidan har jag inte så mycket flytningar att jag skulle vilja byta trosor efter varje toalettbesök.
    sorry! Jag reagerade allmänt på hur folk skriker äcklig till alla utan att veta ngt om dem mer än att de inte byter varje dag... Jag känner faktiskt inte av pappret alls, det liksom formas efter snippan och sitter bra där Drömmer
  • Anonym (Renlig)

Jag byter varje dag men om jag duschar två gånger på en dag så byter jag alltid till rena efter det med...

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)