Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Absolut minst en gång om dagen. Duschar jag byter jag efter det om jag är hemma eller om har ombyte med mig då hos pojkvännen.
Absolut minst en gång om dagen. Duschar jag byter jag efter det om jag är hemma eller om har ombyte med mig då hos pojkvännen.
Pensionär: men du, beroende på var man är i cykeln har man ju olika mängd på flytningar och dessutom om man har string så är tygytan oftast ganska liten. Kring äl brukar mina trosor också bli dränkta av flytningar. Eller om jag är kåt en hel dag. Mumma! Så klart att man vill byta då när man kommer hem.
Pensionär: Du är uppenbarligen ute efter att provocera. Hoppla!
Pensionär: Vissa tjejer har mycket flytningar och andra nästan inga och allt är normalt så länge de inte luktar illa.
Hur som så känns det ju fräschast att byta varje dag ändå, det är ju trots allt trosor vi pratar om här.
Om man kan ha våtservetter till bebisar, varför inte till vuxen? Jag älskar sådant, framför alöt vid mens :D
Haha, tryckfels-Nisse var framme, det skall stå allt, inte alöt!
Trynträ: Jo, det förstås. Men I like them! Fast använder dem iofs inte i vanliga fall.. Billigare med toapapper o vatten om inte annat
Wittra: Har lite svårt att uttala mig om det då jag inte vet hur det är att ha ett manligt könsorgan :-P Men varje dag känns väl bra där med kan jag tro, fast det beror väl på hur mkt kuken slemmar och hur väl killen torkar sig/tvättar sig efter att ha kissat. Eller, äh, varje dag för fan!