Inlägg från: MamaInternational |Visa alla inlägg
  • MamaInternational

Anonym ????, måste och måste... de börjar ju bli rejält hårda efter ett tag.... föresten någon i tråden som kan förklara varför jag har sån underlig exem??? Håller på och river muttan av mig???????

• MamaInternational

Kvinnor i den här tråden verkar övergöra tvättning av underlivet. Dessa är rekomendationer för underlivet. "Underlivet skall normalt tvättas högst 1 gång/dag. Tvätta framifrån och bakåt så att inte ändtarmsbakterier förs in i slidan. Använd helst bara vatten. Om tvål används skall den vara oparfymerad och mild. Vissa tvålar kan verka uttorkande och därigenom orsaka besvär. Barnolja eller fet tvättkräm kan användas i stället för tvål och vatten. Duscha inte med vatten upp i slidan, använd inte heller tampong eller parfymerade servetter vid besvär. "

• MamaInternational

ICA Tvätt servetter med aloe innehåller; Agua, Glycerin, Glycereth-17, Cocoate, Sodium Laureth-11 Carboxylate och listan bara fortsatter.

• MamaInternational

Rain min man har ett liv så han har inte tid att bo nere i mitt underliv. Men när han besöker härligheten så är han nöjd, så som alla andra män som har varit dit ner. Bara engång har det lukta illa där nere under en period, bakteriell vagitos när jag fick hormonspiral. Vilket hade inget med hygien att göra.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)