• Welma

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Dreams Never Ends skrev 2011-08-06 20:02:16 följande:
    hahah okej. Men om du går runt i dina smutsiga trosor så går jag runt i mina rena :) punkt slut och onödigt att tjaffsa om. Men dock börjar jag verkligen förstå alla stackars män som blir illmående av en del tjejer efter han slickat henne första gången.... Det lidande ska ej min man behöva gå igenom ;)
    Vad fan är det här? Sitter du och skriver om oralsex på en familjesida? Att ens fundera att ha oralsex är omoraliskt och helt fel. Fruktansvärt.

Vad är du för en mor egentligen?
  • Welma

Och jag byter trosor varje dag.

Jag tvättar mig varje dag också, med enbart vatten. Jag är medveten om att man inte ska använda tvål i underlivet.

• Welma
    MamaInternational skrev 2011-08-07 10:16:04 följande:
    Aloevera våtservetter tar massa skumt hur bra som helst!!! Bläck tuch fingerkladd!!! Prova där hemma!!!
    Det gör vanlig matolja också.
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 12:27:20 följande:
    fyfan vad äckligt att ha matolja i fittan....

Jag behöver ingen tvål/olja alls för att bli ren i mitt underliv... men vissa verkar tydligen ha kraftiga lukter där nere
    Det är ingen som har skrivit något om att ha matolja i underlivet. Jag pratar om att ta bort fläckar.

Jag använder vatten till mitt underliv. Men jag vill helst att du håller dig långt borta från mig. Du verkar så otroligt sexualiserad så jag tror du skulle försöka våldta mig.
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 12:33:50 följande:
    Jag tvättar mig extremt mycket i underlivet, mer än dom flesta (varje gång jag varit på toa) men ändå är mitt underliv inte torrt... snarare renasre och fräschare än dom flestas... och jag har en man som skattar sig nöjdast i världen.
    Går du runt och sniffar folk i skrevet?
  • Welma
    Anonym skrev 2011-08-08 14:12:51 följande:
    Är det inte? Då är det på tiden!

Jag använder olivolja för att rengöra mina sköra slemhinnor. Fungerar bättre än något annat jag provat (och det är inte lite).
    Olivolja ja, matolja har ingen angenäm doft.
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:39:48 följande:
    hahahahahahahha ojojoj detta är så fruktansvärt underhållande....

Nehe? Dom har inte klagat? Tror du att dom skulle säga bah "Fyfan vad ditt underliv stinker! Jag spryr" HAHA

Så jävla dåligt försvar "ingen har klagat hittills" Tror knappast du har fått beröm för din bra underlivshygien heller. Kräks
    Eh, har du fått beröm för din underlivshygien? Hur fan kommer man in på det?
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:42:20 följande:
    Så du byter också trosor varannan-vartrejde dag? Kanske inte så lätt att första då.....
    Nej, faktiskt inte. Jag byter varje dag, och tvättar mig med vatten varje dag.

Men hur kommer man in på det? Under tiden ni har oralsex? Avbryter han och ger dig komplimanger för din underlivshygien? Eller vid matbordet?
  • Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 19:49:08 följande:
    Min man har iaf sagt det till mig.

Hursomhelst så kan ingen som inte byter trsor varje dag eller tvättar sig varje dag ha bra underlivshygien. Det ingår i daglig hygien och vett och etikett att göra det varje dag.

Förstår inte hur man kan vara så respektlös mot någon anna och slänga fram sitt smutsiga underliv till en sexpartner. Tror ingen skulle säga att det var svinäckligt att slicka ngns underliv även om det var det. Många skulle göra det ändå för sin partners skull och för att inte vara elak så avbryter man inte slickadet heller efter bara några sek även om det smakar fiskfabrik..... Finns inte många som har hjärta att göra det.
    Måste man slicka? Är inte det lite för perverst?
  • Welma

Min man har fan aldrig nämnt något om mitt underliv. Vi har andra samtalsämnen:P Jag skulle nog tycka han är lite knäpp om han drog upp det helt plötsligt.

• Welma
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-08 20:05:37 följande:
    Han kanske inte vågar :P
    Varför skulle han inte våga det? Han ser ingen anledning till det snarare.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)