Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Blir chockad att det finns folk som tycker det är ok att byta varannan eller var tredje dag.
Det är ju riktigt snuskigt.
Blir chockad att det finns folk som tycker det är ok att byta varannan eller var tredje dag.
Det är ju riktigt snuskigt.
Men dem allra flesta här vekar ju tycka att man byter underkläder minst en gång per dag. Inte bara Raingirl..
Tycker oxå att det är riktigt sunkigt om man inte gör det. Alla gör som dem vill men kg kommer aldrig förstå varför man väljer att inte göra det.
Men allvarligt ... Alla gör som dem vill. Byt inte trosor varje dag om du inte orkar. Tvätta inte underlivet varje dag om det är så jobbigt. Men inbilla er inte att det är hygieniskt och fräscht. Som sagt alla gör som dem vill. Vill man vara smutsig så får man.
Det går ju faktiskt att tvätta sina behåar ...
Man behöver inte byta och duscha flera gånger om dagen. Men varje dag är det väl inga problem med att byta trosor och tvätta sitt underliv?
Jag kan inte riktigt förstå varför man inte vill göra det. Finns ju ganska många människor som som luktar illa från underlivet utan att det själva märker det. Så det kanske är något att tänka på om du väljer att inte byta trosor varje dag.
Jag under åter igen varför man inte gör det ? Är det jobbigt att duscha och byta varje dag ?
Finns ingenting som kommer att få mig att tro på att alla kvinnor inte får smutsiga trosor på en dag. Sen får ni vara hur skitiga ni vill men begär inte att jag ska tycka att det är renligt.
Hehehe. Skorpmjöl:) ska testa direkt så slipper jag byta och duscha i morgon. Det är såååå jobbigt !
Men jag tycker det är äckligt ju ... Sorry men jag gör verkligen det.
Äckliga är ett starkt ord och jag vill nog inte riktigt använda det just i det här fallet. Men jag tycket att man är väldigt ofräsch och ohygieniskt om man inte byter och tvättar sitt underliv dagligen. Det står jag för.
Varför skulle Rain Girl vara ett troll ?
Vart hamnar flytningarna som inte hamnar i trosan då?
Jag har nog inte läst om någon som vänder på trosorna. Några har skrivit att dem inte byter varje dag. Men vända på dem? Varför inte bara ta ett par nya ?