Inlägg från: Badabing |Visa alla inlägg
  • Badabing

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Fittan är det mest underbara men också ganska äcklig.
    Mitt ex vet jag inte men tror inte hon bytte flera ggr om dagen men min nuvarande byter flera ggr per dag. Och de är inte mysiga alltså. Så beroende på hur kraftiga flytningar man har kanske betyder hur ofta man behöver byta.
    Tur man är kille och kan byta en gång om dagen bara =)
    Men tummen upp till er som tvättar av er varje gång ni är på toa för att känna er fräscha.

• Badabing

Jag vet faktiskt inte. Tvivlar på att hon gör det faktiskt. Tror bara hon torkar av sig när hon varit på toa.

• Badabing
    HäxanSurtant skrev 2011-10-29 19:07:06 följande:
    Våtservetter typ icas med aloevera fungerar kanon att tvätta sig med efter toabesök, för mig ett måste om jag skitit iaf, om jag bara pinkat så kan det duga med blött papper att tvätta av med, det är lite olika.

Jag har aldrig haft flytningar utan anledning och anledningen är bara en svamp, som jag fick när jag var 16 år efter x antal penicillinkurer Men efter det så nej inga flytningar och inga besvär alls med mitt underliv.
    Inga flytningar?
  • Badabing

Verkar vara väldigt blandat med vätskor.
    Min tjej har nog också oturen att ha väldigt kraftiga flytningar. Då tycker jag att det krävs att man tvättar sig ofta och byter trosor ofta.
    Har man turen att bara ha lite så är det fräschare såklart och då behövs det inte så ofta.
    men bara ni känner er fräscha själv så funkar väl alla sätt. Men att inte byta varje dag är dock bara äckligt!

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)