Inlägg från: sextiotalist |Visa alla inlägg
  • sextiotalist

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Badabing skrev 2011-10-29 14:37:14 följande:
    Fittan är det mest underbara men också ganska äcklig.
    Mitt ex vet jag inte men tror inte hon bytte flera ggr om dagen men min nuvarande byter flera ggr per dag. Och de är inte mysiga alltså. Så beroende på hur kraftiga flytningar man har kanske betyder hur ofta man behöver byta.
    Tur man är kille och kan byta en gång om dagen bara =)
    Men tummen upp till er som tvättar av er varje gång ni är på toa för att känna er fräscha.
    Måste fråga, gör din tjej det, dvs tvättar sig varje gång hon varit på toan. För du kanske inte visste det, men för mycket tvättande kan rubba balansen i underlivet och vet du vad resultatet blir.... kraftiga, äckliga flytningar. Jag är inte en hysterisk tvättare numera, när jag begränsade tvättningen så fick jag ett trevligt resultat, mina flytningar minskade och de som fanns, var de naturliga, men svampinfektionerna försvann (de kommer tillbaka när jag äter antibiotika pga balansen rubbas)

Så när jag skippade tvålen, minskade tvättningen så fick jag ett renare och ett fräschare underliv.
  • sextiotalist
    Badabing skrev 2011-10-29 15:51:49 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Tvivlar på att hon gör det faktiskt. Tror bara hon torkar av sig när hon varit på toa.
    Jag bara undrade, för ett friskt underliv har inte äckliga flytningar. Flytningar har alla kvinnor, de ändrar lite konstistens under cykeln, och det skall vi ha.
    Flytningar från ett friskt underliv är fräscha och skall inte lukta något speciellt.
  • sextiotalist
    HäxanSurtant skrev 2011-10-29 19:07:06 följande:
    Våtservetter typ icas med aloevera fungerar kanon att tvätta sig med efter toabesök, för mig ett måste om jag skitit iaf, om jag bara pinkat så kan det duga med blött papper att tvätta av med, det är lite olika.

Jag har aldrig haft flytningar utan anledning och anledningen är bara en svamp, som jag fick när jag var 16 år efter x antal penicillinkurer Men efter det så nej inga flytningar och inga besvär alls med mitt underliv.
    Men du kan inte tänka dig att du är inte alla. Det är ju ingen hemlighet att det är inte en alltför ovanligt att kvinnor får problem pga tvål i underlivet. Det är alltså ingen myt, utan sannning. Att du inte får det innebär inte att du är standardmallen för alla kvinnor.
    Jag kan inte använda något annat än vatten, jag får svamp väldigt lätt.
  • sextiotalist
    HäxanSurtant skrev 2011-10-29 19:34:51 följande:
    Fast vem skrev att jag har tvål i underlivet hela tiden då? Inte jag, bara att jag tvättar mig.

Men nej de är ingen hemlighet och fler underliv hade säkert mått bättre av tex intim tvål eller olja istället för vanlig tvål tror jag.

Vi skall nog alla vara tacksamma för att jag inte är en standardmall för alla kvinnor, fast de med underlivsproblem skulle kanske haft mig som mall så slapp de lida så oerhört, för det måste vara ett rent jävla helvete att alltid ha problem med underlivet och jag tycker så jädra synd om dom
    Det är det, jag lovar, har haft alltför många intima bekantskaper med ovännen svampDemon

Men du måste väl ändå hålla med mig, ett friskt underliv har inga äckliga flytningar, utan har relativt luktfria flytningar, Sedan är olika personer mer känsliga än andra, jag tillhör den mer känsliga sorten. Har man äckliga flytningar som luktar, så bör man kolla det.
  • sextiotalist
    Rikard skrev 2011-11-02 21:56:51 följande:
    Va, ska man byta underkläder?
    Äh, du vänder dom bara ut och in, ingen fara Flört
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)