Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Rikard skrev 2011-07-29 23:21:39 följande:
    Jag har så svårt att hitta någon som vill byta underkläder med mig, så jag går med samma sedan flera år tillbaka.
    ahahhahahha
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

Ja sover näck, jämt. Bara tanken på att ta på mig underkläder som jag tog av mig dagen innan Kräks urk. Nej byter varje dag, fast vissa dagar har jag inga underkläder alls.

Jag har aldrig haft problem med flytningar, svamp eller urinvägsinfektioner, så jag tänker fortsätta leva som jag gör, för det mår jag bra av

• HäckHäxan
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 21:07:43 följande:
    Ja, varför?  Drömmer
    *ställer mig till den undrande skaran* Oskyldig
  • HäckHäxan
    Miss Kiddo skrev 2011-08-08 21:16:16 följande:
    Äckligt underliv? *sympatiserar*
  • HäckHäxan
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-10-29 19:01:01 följande:
    Hur menar du nu? Att du tvättar dig med tvål och vatten varje gång du varit på toa?
    Våtservetter typ icas med aloevera fungerar kanon att tvätta sig med efter toabesök, för mig ett måste om jag skitit iaf, om jag bara pinkat så kan det duga med blött papper att tvätta av med, det är lite olika.

Jag har aldrig haft flytningar utan anledning och anledningen är bara en svamp, som jag fick när jag var 16 år efter x antal penicillinkurer Men efter det så nej inga flytningar och inga besvär alls med mitt underliv.
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-10-29 19:10:49 följande:
    Jaha, för mig räcker det med vanligt toapapper iallafall, om jag inte har diarre , då förstår jag att man behöver tvätta sig, men inte efter ett vanligt toabesök.
    Fast jag har nu inte sagt att alla måste göra så. Men jag gör så, jag vill tvätta mig efter att jag varit på toa helt enkelt, det känns rätt och bra för mig
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    sextiotalist skrev 2011-10-29 19:15:50 följande:
    Men du kan inte tänka dig att du är inte alla. Det är ju ingen hemlighet att det är inte en alltför ovanligt att kvinnor får problem pga tvål i underlivet. Det är alltså ingen myt, utan sannning. Att du inte får det innebär inte att du är standardmallen för alla kvinnor.
    Jag kan inte använda något annat än vatten, jag får svamp väldigt lätt.
    Fast vem skrev att jag har tvål i underlivet hela tiden då? Inte jag, bara att jag tvättar mig.

Men nej de är ingen hemlighet och fler underliv hade säkert mått bättre av tex intim tvål eller olja istället för vanlig tvål tror jag.

Vi skall nog alla vara tacksamma för att jag inte är en standardmall för alla kvinnor, fast de med underlivsproblem skulle kanske haft mig som mall så slapp de lida så oerhört, för det måste vara ett rent jävla helvete att alltid ha problem med underlivet och jag tycker så jädra synd om dom
  • HäckHäxan

Jag tror jag svarat varje dag tidigare i tråden, men det är en lögn, för det är faktiskt inte varje dag som jag har trosor.

• HäckHäxan
    sextiotalist skrev 2011-10-29 19:56:06 följande:
    Det är det, jag lovar, har haft alltför många intima bekantskaper med ovännen svampDemon

Men du måste väl ändå hålla med mig, ett friskt underliv har inga äckliga flytningar, utan har relativt luktfria flytningar, Sedan är olika personer mer känsliga än andra, jag tillhör den mer känsliga sorten. Har man äckliga flytningar som luktar, så bör man kolla det.
    Jag hade nog fan sprungit till VC för att kolla iaf. Minns att de var någon kort tid under graviditeten som jag hade det och som inte luktade hallon direkt... men fick svaret att de inte var någon fara och det försvann av sig själv, nån hormongrej och omställning i kroppen sa dom.

Har vänner som också har det så där, med svamp och massor av andra problem också, så även om jag inte vet själv har man ju fått en rejäl inblick i hur det är för vännerna under åren så att säga.

Jag tror som du att friska underliv är hyfsat flytningsfria och absolut inga som luktar illa. Jag vet att jag tex vid ägglossning får genomskinligt sekret, luktar inget men känns nästan som gummislajm ( mm vad mysigt det låter ) men iaf de är ända gången det liksom läcker ut mig bara sådär utan skäl.
  • HäckHäxan
    Badabing skrev 2011-10-29 23:06:09 följande:
    Inga flytningar?
    Nej jag har aldrig haft problem med det, men så är mina slemhinnor intakta också, jag har aldrig haft några underlivsproblem, aldrig haft klamydia eller annat som kan påverka det i längden, inte ens en urinvägsinfektion, bara svamp en gång i tonåren.

Jag tror allt sånt där är väldigt olika. Jag sover dock alltid naken, går bara i trista bomullskläder under, tvättar mig dock med vanlig tvål, men de är för att jag aldrig kommer ihåg att köpa intim tvål fast jag vet att de är bättre, oljan suger getpung enligt min mening, kändes så äckligt och fett, inte min grej alls.

Antar att jag bara haft tur i det genetiska urvalet på något sätt och det är jag väldigt tacksam för varje dag.
  • HäckHäxan
    Anonym (öhhh va?) skrev 2011-10-30 00:05:47 följande:
    alla kvinnor har inte flytningar. bara dom som missköter hygienen så att underlivet måste rena sig självt.
    Fast det där är ju inte sant heller, om du nu inte räknar sex till att missköta sig då? För vissa personers kön passar bara inte alltid ihop och resultatet blir då ofta flytningar, det har ju inget med att vara ohygienisk att göra.

Tror de finns nån grej på apoteket för det där, som man kan spruta in som rättar till ph värdet ganska snart, men minns inte namnet.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)