Inlägg från: Anonym (öhhh va?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (öhhh va?)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

sextiotalist skrev 2011-10-29 14:50:39 följande:
    Måste fråga, gör din tjej det, dvs tvättar sig varje gång hon varit på toan. För du kanske inte visste det, men för mycket tvättande kan rubba balansen i underlivet och vet du vad resultatet blir.... kraftiga, äckliga flytningar. Jag är inte en hysterisk tvättare numera, när jag begränsade tvättningen så fick jag ett trevligt resultat, mina flytningar minskade och de som fanns, var de naturliga, men svampinfektionerna försvann (de kommer tillbaka när jag äter antibiotika pga balansen rubbas)

Så när jag skippade tvålen, minskade tvättningen så fick jag ett renare och ett fräschare underliv.
    Jag anser att tvättar man sig inte efetr varje toabesök (iaf bajs) så är man ganska äcklig.... handlar inte om flytningar alls.
  • Anonym (öhhh va?)
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-10-29 19:01:01 följande:
    Hur menar du nu? Att du tvättar dig med tvål och vatten varje gång du varit på toa?
    Ja varför skulle jag inte göra det? Jag anser att man tvättar sitt anus med tvål och vatten för det är inte direkt ett rent område annars.....
  • Anonym (öhhh va?)
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-10-29 19:10:49 följande:
    Jaha, för mig räcker det med vanligt toapapper iallafall, om jag inte har diarre , då förstår jag att man behöver tvätta sig, men inte efter ett vanligt toabesök.
    jag spyr Kräks så ohygeniska människor det finns
  • Anonym (öhhh va?)
    Anonym skrev 2011-10-29 20:52:35 följande:
    Kära moralkärringar på familjeliv. 

Varför skulle det vara äckligt om man bytte med två-tre dagars mellanrum? Varje kvinna har mer eller mindre flytningar och är trosorna torra är det inte värre än att använda samma woodie mer än en dag.
    Själv byter jag varje dag eftersom jag är straffad med rikliga flytningar. Inte lika kul. 
    Man fiser varje dag så det kommer ut diverse ofräsha bakterier i trosorna(tex e-coli). Gå runt i det du men acceptera då att folk tycker du är ett snusk!!!!!!Kräks
  • Anonym (öhhh va?)
    Badabing skrev 2011-10-29 23:06:09 följande:
    Inga flytningar?
    alla kvinnor har inte flytningar. bara dom som missköter hygienen så att underlivet måste rena sig självt.
  • Anonym (öhhh va?)
    lille Birger skrev 2011-10-31 23:40:08 följande:
    Jag vill inte vara ihop med någon som bara byter trosa 1-2 gånger per vecka. Tyst
    Du vill inte vara ihop med någon som betyder varannan dag heller hoppas jag..... VARJE DAG ska man byta annars är man en äcklig gris!!!
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)