Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:39:55 följande:
Så kanske det är. Men jag har aldrig hört talas om någon som aldrig har flytningar innan.
Fast det är inte bara det som gör att jag tycker det är vidrigt att inte tvätta sitt underliv och byta trosor varje dag.
Det är svett ( alla svettas ), urinrester, bakterier från ändtarmen ja listan kan man göra ganska lång.
Tre hål in i kvinnans kropp har vi där nere...
Jag har aldrig flytningar, kan vara en gång om året då jag slarvat med mina minipiller och får en liten blödning, då kan jag få lite flytningar en dag innan, men annars -aldrig. Det måste vara jättejobbigt att ha flytningar jämt och så mycket att trosorna blir kladdiga. Jag byter när jag duschat, ca varannan dag eller varje beroende på om man haft sex, tränat eller liknande.
Anonym (Hmmm) skrev 2011-08-11 15:52:49 följande:
Om man nu inte tvättar underlivet eller duschar varje dag får det stå för er. Men vad jag inte fattar är hur man kan låta bli att hålla sin stjärt ren? Alla går väl på toa 1 gång om dygnet och allt går inte bort bara för man torkat sig.
Att gå omkring med bajsrester i rumpan i 2-3 dar går över mitt förstånd. Behövs ingen starkt parfymerad tvål för att tvätta underlivet men för att rumpan ska bli ren krävs det både vatten och tvål.
Nja, om man är bra i magen, äter rätt så bajsar man riktiga bajsar som man helt enkelt inte behöver torka något efter, ofta torkar man bara av ren rutin. Klibbar bajset fast i din rumpa så bör du se över din kost!