Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Om ni sover utan trosor byter ni lakan i sängen varje dag då, för det lär ju komma flytningar på natten med???
Om ni sover utan trosor byter ni lakan i sängen varje dag då, för det lär ju komma flytningar på natten med???
jag duschar varje morgon och tar därefter på mig ett par fräscha trosor.
Tränar jag under dagen så duschar jag ju ytterligare en gång och då byter jag förstås trosor.
De gånger jag åker ut o joggar så fort jag klivit upp på morgonen kan jag vara lite äcklig, då fortsätter jag ha på mig samma trosor som jag haft under natten och byter trosor först efter duschen efteråt. Jag behöver ju liksom inte vara nyduschad med fräscha trosor om jag ändå bara ska svetta ner dem i min ensamhet för att därefter duscha o byta trosor ytterligare en gång en timme senare:)
Varje dag efter att jag duschat.
Varje gång jag duschar.
När jag var gravid eller efter graviditeten så bytte jag nog var 3 dag. Hade alltid trosskydd eller binda som jag bytte hela tiden så trosorna blev inte skitiga och de luktade inget och torkade mig efter toalett besök gör jag med så inga fartränder. Och svettas där nere? haha, nerru
Byter varje dag och sover naken, det är frihet.
Och nej, man har inte flytningar på natten, inte heller har jag det på dagen, kanske är det en åldersfråga?
I så fall är jag glad att jag vuxit förbi flytningarna.
på morgonen och efter dusch här med
minst en gång om dagen (absolut efter dusch!) men ofta fler ggr/dag
förstår inte varför man inte byter varje dag?!