Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Anonym (luul) skrev 2011-07-31 00:41:04 följande:
    Säger hon som är slav under sin man...
    Varför skulle jag vara slav för min man?
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Haha!) skrev 2011-07-31 10:43:42 följande:
    Byter minst en gång om dagen, vare sig jag duschat eller ej.
    De flesta fiser/fjärtar väl? Läste nånstans att en fjärt avger pyttesmå partiklar (blä) så även om man inte har flytningar ( som de flesta kvinnor faktiskt har) så är det nog bäst ändå att byta varje dag. Skrattande
    Exakt!
  • Dreams Never Ends
    Anonym skrev 2011-07-31 19:34:34 följande:
    – Det är upp till var och en hur ofta man byter underkläder. Om det är ohygieniskt beror på vad man gör och vilka vanor man har på toaletten, om man tvättar ändan när man haft avföring, säger Marie-Louise Danielson-Tham, professor och hygienexpert från ”Rent hus” i TV4.
    Jag tvättar rövhålet med tvål och vatten efter jag skitit och underlivet med vatten efter jag kissat. Varje gång. Undagtagsvis när jag kissar ute då har jag våtservetter med mig. Men ÄNDÅ så byter jag trosor varje dag och jag är stolt över att jag inte går runt med smutsiga underkläder!
  • Dreams Never Ends

Alltså helt seriöst? Tror ni att alla bakterier i underkläderna syns? Det spelar ingen roll om man inte har synliga flytningar eller inte det kommer ändå osynliga koliebakterier från röven i trosorna (även om jag som jag tvättar röven med tvål och vatten efter varje gång jag bajsat) och det är ganska äckligt att gå runt med.

• Dreams Never Ends
    Fraajdaa skrev 2011-08-02 22:40:27 följande:
    håller helt med.. har ni inte sett några program om bakterier ?? gjorde ni inte sånt i skolan?? Man testade typ på skolans tangentbord hur många sorters bakterier det finns. När du fiser eller bajsar så kommer det hundratals bajs-partiklar ut!

På tangentbordet fanns bakterier av: Bajs, sperma, mögel.. ahh you name it..
    FYFAN!!! Kräks Men en del gillar väl att vara äckliga i sina nedre regioner. Jag föredrar att vara fräsch till 100%
  • Dreams Never Ends

Haha... man KAN inte vara ren om man inte byter trosor varje dag. Helt omöjligt. Spelar ingen roll om man har flytningar eller inte. Ni verkar inte hört talas om osynliga bakterier....

• Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 17:46:22 följande:
    Du verkar inte ha hört talas om att tänka längre än näsan räcker. Dessutom verkar du tro att dina åsikter är nån slags fakta som alla borde följa, annars är de "äckliga". Åk tillbaka till 1700-talet, snälla?
    Mina åsikter har inget med 1700 talet att göra? Vad snackar du om? På 1700 talet bytte dom säkert inte trosor varje dag pga dåliga möjligheter till tvätt och okunskap. Fråga en läkare/gyn och ta reda på hur fruktanvärt mycket bakterier som samlas i trosorna....
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-06 17:49:18 följande:
    Har du hört talas om goda bakterier? Du vet, sådana som inte kan göra sitt jobb om man tvättar bort dem hela tiden...
    Rövbakterier är inte goda.
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Minou) skrev 2011-08-06 18:13:49 följande:
    Måhända inte, men du tvättar bort en hel del andra (bra) bakteriern när du nitiskt tvättar rumpan (för att få bort bakterier du inte hade mått särskilt dåligt av om du lämnade där).
    Jag tvättar mitt underliv efter varje toabesök och mitt underliv mår prima! Så gör man i det land jag har en förälder ifrån och ingen där har lika mycket udnerlivsproblem som i sverige. Sverige verkar ha fruktansvärt mycket underlivsproblem i jämförelse.... måste ju bero på NÅT
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 19:31:31 följande:
    Och hör och häpna, jag har aldrig tvättat mig mellan benen efter ett toabesök, det har hänt att jag inte bytt trosor på två dagar (och inte duschat på lika länge) och jag har aldrig någonsin haft några underlivsproblem överhuvudtaget. Risken att det skulle drabba mig är lika stor som det skulle drabba dig.

Du är så himla rädd för bakterier men vägrar fatta att du blir mer sjuk och oftare sjuk om du inte blir utsatt för bakterier. Att vi är så jävla sjuka i Sverige beror mycket på vår enorma bacillskräck och att allting ska vara rent exakt hela tiden.
    hahah okej. Men om du går runt i dina smutsiga trosor så går jag runt i mina rena :) punkt slut och onödigt att tjaffsa om. Men dock börjar jag verkligen förstå alla stackars män som blir illmående av en del tjejer efter han slickat henne första gången.... Det lidande ska ej min man behöva gå igenom ;)
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)