Inlägg från: Anonym (pensionär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pensionär)

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Disan skrev 2011-07-31 10:52:15 följande:
    Pensionär: men du, beroende på var man är i cykeln har man ju olika mängd på flytningar och dessutom om man har string så är tygytan oftast ganska liten. Kring äl brukar mina trosor också bli dränkta av flytningar. Eller om jag är kåt en hel dag. Mumma! Så klart att man vill byta då när man kommer hem.
    String verkar helsmart för någon med onormalt mycket flytningar.
  • Anonym (pensionär)
    Disan skrev 2011-07-31 12:49:14 följande:
    Pensionär: Du är uppenbarligen ute efter att provocera. Hoppla!
    Tro vad du vill.   Vill snarare lära mig mer   -  och dela med mig av det jag redan lärt mig.
  • Anonym (pensionär)
    Insatt skrev 2011-07-31 14:10:37 följande:
    Underlivet är en av de delar av kroppen man svettas mest om.
    Oj!   Finns det deodorant för underlivet?
  • Anonym (pensionär)
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-08-02 23:07:01 följande:
    Jag har ingen sperma på mitt tangetbord Gråter 
    Knappast jag heller.
  • Anonym (pensionär)
    Anonym (gravvo) skrev 2011-08-08 23:52:31 följande:
    Det behöver man verkligen inte ha; det räcker med flytningar. Det har alla, och det är inget äckligt i sig utan helt naturligt. Men att frivilligt gå runt med intorkade eller blöta fytningar i sina trosor, det är verkligen minst sagt ofräscht.

Luktar man illa från underlivet beror det säkert på att man tvättar med tvål, då förstör man ju hela bakteriefloran. Vagina är självrengörande och bör endast sköljas eller tvättas med olja utan paraffiner.
    Vad stöder du dig på när du påstår att alla har flytningar?   Hänvisa gärna till någon vetenskaplig undersökning som kommit fram till att det är så.
  • Anonym (pensionär)
    Kattdamen skrev 2011-08-09 13:42:37 följande:
    Alla kvinnor har flytningar. Det är kroppens eget skydd mot infektioner.
    Jag ÄR kvinna,  jag har fött och ammat barn.    Flytningar har jag haft när jag haft gonnorre,  trichomonas -  inte annars.
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 14:17:06 följande:
    Vart hamnar flytningarna som inte hamnar i trosan då?
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:24:29 följande:
    Men om man inte dushar varje dag så blir det ju riktigt snuskigt att gå omrking med flytningar i slidan...
    Och varför skulle dem inte falla av.. jag hänger inte med alls.
    Inte alla kvinnor besväras av ständiga flytningar!   Tvärtom kan man i åratal leva helt utan flytningar.
  • Anonym (pensionär)
    Kattdamen skrev 2011-08-09 17:36:24 följande:
    Man behöver inte märka av flytningarna speciellt mycket, men de finns där ändå.
    Totalt torra och doftlösa?
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:39:55 följande:
    Så kanske det är. Men jag har aldrig hört talas om någon som aldrig har flytningar innan.
    Fast det är inte bara det som gör att jag tycker det är vidrigt att inte tvätta sitt underliv och byta trosor varje dag.
    Det är svett ( alla svettas ), urinrester, bakterier från ändtarmen ja listan kan man göra ganska lång.
    Tre hål in i kvinnans kropp har vi där nere...
    Duscha är inte samma sak som att byta trosor för alla!  
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:53:56 följande:
    Va? Förlåt men vad menar du..?
    Du skrev att det är vidrigt att inte TVÄTTA SITT UNDERLIV OCH  byta trosor varje dag.   Jag älskar att duscha varje dag   vilket inkluderar underlivet   (även om jag inte kunnat gör det under fjällvandring,  segling över öppet vatten och andra friluftsaktiviteter).   Nu när jag inte längre har ett jobb att gå till händer det att jag vänder trosorna om de ser fräscha ut och luktar rent och jag ska strosa omkring hemma hela dagen.
  • Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-08-10 16:44:35 följande:
    Vänder på dem???????? Du skojar hoppas jag!!!!!!????????
    Jag är definitivt inte den första i tråden som skriver om det!    Skojar vi allihopa?
  • Anonym (pensionär)
    NorgeJenta skrev 2011-08-10 22:33:49 följande:
    Varje eller varannan dag, beror på vad det är för dag och vad jag ska göra.
    Tar du på dig gårdagens trosor utan att vända på dem....?
  • Anonym (pensionär)

Har lärt mig i tråden att de som råkar ha en mage som släpper gaser därigenom sprider e-kolibakterier.   Ni som har detta problem -  byter ni lakan  varje dag?   

• Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-09-17 20:18:47 följande:
    Men alla fiser varje dag, även du anonym pensionär. Så då sprider du e-kolibakterier också. Byter du lakan varje dag? Jag byter lakan var 14:e dag, vilket känns helt ok. Trosor dock betydligt oftare.
    OM  jag släpper mig -  det är ju därför jag frågar!
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)