Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ellaria skrev 2011-08-06 20:21:48 följande:
    Det är ju du som tjafsar. Det är klart folk blir upprörda när du kallar dem äckliga bara för att de inte har samma åsikt som du, det är där problemet ligger.

Din man har förmodligen nog med lidande. Finns inte en kille (eller tjej) som klagat på mitt underliv.
    Det handlar inte om vad jag har för åsikt utan det handlar om att det är ren fakta att det samlas smuts där trots att dte inte syns och att läkare anser att man ska byta trosr varje dag.

Varför skulle min man lida?
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 23:28:51 följande:
    Men det är inte "ren fakta", isåfall vill jag gärna se den "faktan". Varsågod och ge mig en vetenskaplig undersökning som säger att det är direkt farligt att glömma att byta trosor varje dag. Snälla :)
    Det står säkrt någonstans på internet men om inte annat så fråga gärna läkaren nästa gång du är där :) eller gyn
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-06 23:33:21 följande:
    Så du bara hittade på vad du tror alltså? Bra att veta.

Vet du? Jag har aldrig behövt gå till gyn för mitt underliv är så hälsosamt ändå. :)
    Jag har inte heller gått till gyn men du borde kanske med tanke på din okunskap om underlivet. Jag skulle inte ens röra i dina trosor med tång och plasthandskar.
  • Dreams Never Ends

Alltså det gyn menar med att inte spola mellan blygdläpparna är väl att inte spola RAKT UPP mellan blygdläpparna eftersom duschstrålen är så stark, utan att man sköljer av dom NOGA överallt innaför också.

Vad en del inte verkar fatta är ju att dom tror att man inte ska rengöra innanför blygdläpparna alls Kräks Stackars kille som ska slicka er sen ....

• Dreams Never Ends
    Welma skrev 2011-08-07 16:16:07 följande:
    Det gör vanlig matolja också.
    fyfan vad äckligt att ha matolja i fittan....

Jag behöver ingen tvål/olja alls för att bli ren i mitt underliv... men vissa verkar tydligen ha kraftiga lukter där nere
  • Dreams Never Ends
    MamaInternational skrev 2011-08-08 12:30:49 följande:
    Oljan är för fukt... Jisses
    Jag tvättar mig extremt mycket i underlivet, mer än dom flesta (varje gång jag varit på toa) men ändå är mitt underliv inte torrt... snarare renasre och fräschare än dom flestas... och jag har en man som skattar sig nöjdast i världen.
  • Dreams Never Ends
    giftgrodan skrev 2011-08-08 12:52:06 följande:
    vad sjutton vet du om hur fräscha andras underliv är? :O
    Är väl inte så svårt att lista ut när man hör hur ofta folk byter trosor/tvättar sig. Och när man hör män klaga över att minst ett par stycken av alla dom legat med har luktat rutten fisk i underlivet.
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 18:17:03 följande:
    Rain girl vet allt förstår du väl. Hon vet att man är äcklig när man inte tycker och tänker som henne, att barn blir skadade av att se sina föräldrar nakna och att man är pervers om man sover naken.
    Nää för du har ju ett superfräscht underliv :) Du tvättar ju dig inte varje dag och väntar flera dagar med att byta trosor så du är säkert superfräsch gummsan :) Borde inte alla män vilja slicka en fitta som din?

OR NOT!!!!!!!
  • Dreams Never Ends
    Ellaria skrev 2011-08-08 19:36:03 följande:
    Har du levt ett helt liv utan att inse att alla människor inte fungerar likadant? Sluta bete dig som en idiot, jag har ett superfräscht underliv, jag har aldrig haft några problem överhuvudtaget och ingen kille eller tjej har någonsin klagat på mitt underliv. Någon måste ju iofs ha klagat på ditt för att du ska bli så desperat så du kör upp våtservetter där. Akta så inte ditt barn ser dig och blir skadad för livet...
    hahahahahahahha ojojoj detta är så fruktansvärt underhållande....

Nehe? Dom har inte klagat? Tror du att dom skulle säga bah "Fyfan vad ditt underliv stinker! Jag spryr" HAHA

Så jävla dåligt försvar "ingen har klagat hittills" Tror knappast du har fått beröm för din bra underlivshygien heller. Kräks
  • Dreams Never Ends
    Welma skrev 2011-08-08 19:41:04 följande:
    Eh, har du fått beröm för din underlivshygien? Hur fan kommer man in på det?
    Så du byter också trosor varannan-vartrejde dag? Kanske inte så lätt att första då.....
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)