• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Minst en gång om dagen, först på morgonen efter duschen, och om jag tränar duschar jag igen och tar på nya då med..

• Anonym
    Krake skrev 2011-07-29 22:24:34 följande:
    Det är min erfarenhet också. Fast andra i tråden tyckte visst att man måste tvätta lakanen efteråt om man sovit med rumpan bar...

Nope om du läser rätt så är det en UNDRAN om man tvättar lakan varje dag om man sover utan trosor. Står ingenstans att jag anser att man måste det! Trodde att man hade flytningar på natten oxå men det kanske man inte har! Läs inte in mer än vad som faktiskt står!
  • Anonym
    MamaInternational skrev 2011-07-29 23:13:33 följande:
    Undra vem har såna flytningar att man kladdar ner lakan om man sover näck????? Sådan borde besöka dr...

Trodde i min enfald att man "kladda ner" lika mkt på natten som på dagen oavsett om det gäller lakan eller trosor eller va man nu har på sig! Att folk sen föreställer sig att det är några jävla fontän flytningar det kan jag ju inte riktigt hjälpa utan jag tänkte väl mer att samma mängd som hamnar i trosan på dagen hamnar på lakanet på natten!
  • Anonym

Aldrig då jag inte använder såna längre.Kjol utan trosor... *mys*

• Anonym
    Anonym (Flisa) skrev 2011-07-29 23:24:14 följande:
    Eh... Är du en man? Om man står eller sitter hamnar ju flytningarna i trosan. Ligger man och sover rinner det ju inte ut. Så mycket flytningar har man ju inte!

Nope e inte en man. Tänkte inte på att det kunde vara så bara! Det var därför jag undrade liksom. Glömde bort för en stund att detta var fl o man kan inte fråga saker utan att bli dumförklarad! Själv har jag inte mkt flytningar alls som jag märker av, varken på dan eller natten så därför visste jag inte hur det låg till för andra.
  • Anonym

Tar nya på kvällen och nya på morgonen.. och alltid efter dusch... Minst en gång om dagen annars är det äckligt..

• Anonym

minst 5 ggr om dagen..

Kissar lite ibland då jag hostar efter graviditeten..
    Senär det andra skäl oxå men inte medicinska

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)