-
aha är det därför jag dras mot tvättstugan då och dåMisery skrev 2011-07-30 01:56:58 följande:Man behöver inte. Fördelen är att dem lär gå själva till tvättkorgen när dem har fått nog av dig...
-
Efter Tredje dagen byter jag!
-
Jag brukar skoja med min fru och säga att hon skall göra följande test:
Tag av trosorna och kasta dem på väggen. Fastnar trosorna på väggen är det dags att byta, annars funkar de ett tag till. -
Varje dag. Jag duschar varje dag och byter då trosor. Det trodde jag alla gjorde!
-
Varje dag förstås!!!
-
Varje dag!!! något annat vore jäkligt ofräscht.
Kan ju lägga till att en dusch om dagen är på sin plats också,förstår inte varför man vill hoppa över den om man inte har stora problem med torr hud eller liknande. -
Vid behov, nu är ju jag gravid och har mkt flytningar och då blir det ibland oftare än en gång per dag men det beror på hur skitiga de blir, typ om jag har mens och har tampong/binda så kommer det ju liksom inget i dom och då kan jag ha samma typ 2-3 dagar. Känner mig ofråsh om de blir kletiga eller stela tex...
-
Ja minst en gång om dagen, eller ja oftast en gång om dagen, ibland mer..
-
Varje dag och sällsynta gånger två gånger per dag, men jag har inga åsikter om dem som har mycket lite eller inga flytningar och inte svettas, och därför byter varannan dag/efter behov.
Detsamma gäller duschning, jag utgår inte från att alla är som jag, och dessutom vet jag att det inte är bra för huden att blöta ned och avfetta helt varje dag. Finns ingen anledning heller om man inte svettas mycket över hela kroppen, eller kanske jobbar med sopor, kryddor eller annat som sätter sig som en otäck doft över hela kroppen. Därför tvättar jag själv bara "utvalda delar" varje dag, och låter resten av kroppen (som inte luktar) vara till badning 2-3 gånger i veckan.
Sådant här är individuellt, och det blir nog fel om man dömer andra efter sig själv. -
varje dag så klart, ibland 2 gånger samma dag