• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ungefär varannan dag, och alltid när jag duschat.

Jag har inga flytningar och brukar inte svettas. 

• Anonym

Jag är inte mycke för att hålla på att duscha o byta kläder hela tiden.
    Tror jag byter ett par ggr/månaden.Oftast byter jag då jag inte kommer ihåg när jag bytte senast.Använder trosskydd,men skulle de bli någon fläck av nått slag,så vänder jag bara trosan ut o in.

• Anonym

1-2 gånger per dag. Det bara kryper i mig om jag inte gör det, blä! Duschar dessutom av kroppen varje kväll innan jag går och lägger mig.

• Anonym

varje morgon efter jag duschat oftare om de börjar lukta eller mensen kommer... 

• Anonym

Byter varje morgon, använder oftast trosskydd pga lätt inkontinens efter två förlossningar. Har mindre problem med lukt om jag inte använder trosskydd, men är då hela tiden orolig för läckage. Så det är pest eller kolera... Utan trosskydd luktar jeansen illa i grenen efter bara 1-2 dagar. Jag tvättar varje morgon armhålorna med tvål, rumpan med duscholja och snippan med mandelolja (när jag förr använde tvål/Lactacyd hade jag mer problem med lukt o svamp). Dusch och hårtvätt varannan eller var tredje dag om jag inte varit särskilt svettig.

• Anonym

Tar nya vaje morgon och tar även nya efter att jag duschat även om jag duschar på eftermiddan. Så upp till två gånger/dag då tar jag nya underkläder. Tycker det känns fräschast så...

• Anonym

FY FAN rent ut sagt, att inte byta varje dag!! Kräks

• Anonym

En gång per dag, ibland två ggr, man vill ju vara fräsch ;)

• Anonym

Byter trosor och duschar varje dag.
    Klart det luktar annars! Ni blundar bara för det och blir så hemmablinda ni som inte byter på 3 dagar.
    När jag blev tillsammans med min pojkvän tyckte han att jag var fräsch därnere. Innan hade han tydligen varit tillsammans med en annan tjej som tydligen hade svårt att hålla sig ren därnere, så i början vågade han aldrig sig ner dit, men när han väl gjorde det på mig blev han glatt överraskad :) Kan tänka mig att det luktar hemskt fränt och surt blandat med rumplukt därnere annars USCH OCH FY!! Att tvätta sig är att rekomendera. Tänk på att ni sprider e-kolibakterier på offentiga toaletter o dyl.Kräks

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)