• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

jag byter varje morgon och om jag haft string eller speciella dag-trosor så byter jag även till "sov-trosor" på kvällen. så minst en gång per dag ibland två :)

• Anonym

seriöst var tredje-fjärde dag? är jag den enda som typ har flytningar emellanåt? hur fresh är det då att byta så sällan??

• Anonym
    Anonym (MP) skrev 2011-07-30 17:38:00 följande:
    Förlåt? Men e-colibakterier finns i avföring. Folk bajsar normalt sett på toaletter och det är i avföringen du hittar e-coli.

De hoppar inte från en toalettstol in i din kropp i alla fall. Om du inte sitter på toalettringen på ett ytterst olämpligt sätt.

Hahaha nä skulle vara orealistiskt om de "hoppade" in. Men visst samlas det e-kolibakterier runt analöppningen när man varit på toa och gjort nr 2 även om man torkat sig med papper. Det kan väl alla räkna ut, kanske blir något mindre om man tvättar sig regelbundet. I en undersökning för ett tag sedan gjorde man en odling på ett toalettpapper från en offentlig toalett och hittade lika många bakterier på toalettpappret som det finns runt en analöppning Förvånad snacka om härd. Det är klart att det blir mer ansamling av att inte tvätta sig.....men alla gör ju som dom vill. Sverige är trots allt ett fritt land.

• Anonym
    Ellaria skrev 2011-07-30 17:36:48 följande:
    Jag luktar inte om jag inte bytt på mer än en dag. Jag svettas kanske inte lika mycket som du, vem vet? Alla är olika liksom.
    Nä, alla utsöndrar olika. Tror att det mest sitter i "hjärnan" att man känner sig ofräsch helt enkelt, fast man kanske inte upplevs så av andra.
  • Anonym
    Anonym (usch) skrev 2011-07-30 19:36:06 följande:
    Är du man eller vill du bara ha rumpan bar?
    Haha, jag är kvinna. Har alltid avskytt trosor, känner mig bara instängd. 
  • Anonym

Jag byter trosor varje dag och ibland två om jag duschar det har jag alltid gjort. Äckligt vore väl annars eller ?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-30 19:34:00 följande:
    Jag använder inte trosor.  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym
    Anonym (12345) skrev 2011-07-30 20:30:20 följande:
    Ca en gång i veckan, är fräsch ändå. Förstår inte hur folk kan slösa med att byta en gång om dagen faktiskt. Är ni så ofräscha eller whats the deal? Kommer det ut så mycket klägg ur era underliv verkligen? Kanske ska kolla upp det? Kanske är svamp eller nån annan infektion? *bryr sig om*
    varje dag såklart. och jag har inte svamp eller någon infektion. dock har jag mycket flytningar och har alltid haft det, det är så för en del. min 3-åring får också lära sig att trosor bytar man varje dag
  • Anonym

Jag byter varannan dag när jag duschar.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)