Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
jag byter varje morgon och om jag haft string eller speciella dag-trosor så byter jag även till "sov-trosor" på kvällen. så minst en gång per dag ibland två :)
jag byter varje morgon och om jag haft string eller speciella dag-trosor så byter jag även till "sov-trosor" på kvällen. så minst en gång per dag ibland två :)
seriöst var tredje-fjärde dag? är jag den enda som typ har flytningar emellanåt? hur fresh är det då att byta så sällan??
Hahaha nä skulle vara orealistiskt om de "hoppade" in. Men visst samlas det e-kolibakterier runt analöppningen när man varit på toa och gjort nr 2 även om man torkat sig med papper. Det kan väl alla räkna ut, kanske blir något mindre om man tvättar sig regelbundet. I en undersökning för ett tag sedan gjorde man en odling på ett toalettpapper från en offentlig toalett och hittade lika många bakterier på toalettpappret som det finns runt en analöppning snacka om härd. Det är klart att det blir mer ansamling av att inte tvätta sig.....men alla gör ju som dom vill. Sverige är trots allt ett fritt land.
Jag använder inte trosor.
Jag byter trosor varje dag och ibland två om jag duschar det har jag alltid gjort. Äckligt vore väl annars eller ?
Jag byter varannan dag när jag duschar.