• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

byter varje morgon och varje dag efter dusch... trodde det var en självklarhet...
    men som TS skriver att hon inte byter på 2-3 dar, så kan man väll inte duscha på 2-3 dar heller, för man tar väll inte på sig samma trosor efter man duschat?!

USCH!!!!!!!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-30 22:07:16 följande:
    Oj då så präktig du är Skrattande men det verkar som om du har svårt för folk som vill känna sig nyduschade, varför? Känner du dig mer ofräsch i jämförelse med dom då eller?
    nu är jag inte den du svarar till, men en som har samma åsikt. Var någonstans ser du att hon har svårt för folk som vill känna sig nyduschade? Jag har inte alltid duschat varje dag, och känner mig definitivt inte ofräschare än folk som duschar varje dag.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-31 01:11:18 följande:
    Minst en gång om dagen.. Har väl hänt ibland att det gått 1 ½ dygn mellan oxå såklart.. Men pga flytningar och svett byter jag varje dag. Sover utan och då kan jag verkligen inte sätta på mig samma som jag hade dagen innan.. Då har dom ju blivit stela av flytningar
    Fast alla har liksom inte lika mycket flytningar.
  • Anonym

men alla ni som tycker att de är äckligt att inte byta mer än varje dag.. är det inte NI som har äckliga underliv då? eftersom ni tydligen inte lyckas hålla underkläderna rena mer än en dag?

• Anonym

Det där med 60 grader är ju verkligen bullshit. Många trosor kan man inte tvätta i 60 grader eftersom materialet inte tål det. Hur skitiga hinner ett par trosor bli på en dag egentligen? Har man flytningar så sätter man i trosskydd liksom.

• Anonym
    Anonym (Usch) skrev 2011-07-31 12:08:41 följande:
    Inga bakterier går bort under 60 C. Om du vill gå med äckliga trosor så gör det.
    mina underkläder är aldrig äckliga. du kanske luktar rutten fisk mellan benen men det gör inte jag. Om du är rädd för dina egna bakterier så är det läskigt.
  • Anonym

Jag byter trosor varje morgon när jag vaknar. Och varje gång jag har duchat.  Och självklart byter jag trosor om det skulle hända en olycka vid mens eller så men det ser jag som självklart.

• Anonym
    Wittra skrev 2011-07-31 16:15:10 följande:

Brrr....samma trosor i 2  - 3 dagar .....Kräks gäller detta nu också när sommarvärmen är här?

Kräkvarning för min del, faktiskt. Byter trosor varje dag, trodde jag ärligt alla kvinnor gjorde.

så himla konstigt att folk utgår från att alla andra blir lika äckliga som DE tydligen blir om man låter bli att byta underkläder på två dagar. Alla har inte lika mkt flytningar, lika mkt gaser, etc.
  • Anonym
    Wittra skrev 2011-07-31 16:53:45 följande:
    ja, vi andra är några riktiga skitgrisar och vi avundas era trosor som måste dofta hallon efter 2 - 3 dagar mot ert kön.
    men liksom, jag fattar inte den här tonen. Ja, jag byter varannan-var tredje dag och det funkar fint för mig, jag luktar inte illa. Ni byter varje dag och luktar inte illa. Då är väl allt lugnt? Varför denna hätska ton, helt sjukt onödigt. Inse att människors kroppar är olika utan att de för den skull är äckliga.
  • Anonym

De gånger jag känner att det är extra behov av det brukar jag köra trosskydd och byta det oftare under dagens lopp, och byta nästintill varje dag (om man inte har en slapparhelg hemma typ ligga på soffan 1,5 dygn)
    Annars om man duschar/badar, självklart nya.
    Och sova utan.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)