• Längtarefterliten

ont 5 dagar efter ägglossning med pergo?

Tog Pergotime denna månaden, och jag ska ha haft ägglossning på dag 18 vilket var i söndags... idag har ja fått som ägglossningsvärk, och har haft i princip hela dagen, de kommer och går lite... men sitter nästan där hela tiden... någon som vet va detta kan vara? nån som haft det så?

• Svar på tråden ont 5 dagar efter ägglossning med pergo?
  • Babibich

Jag har ingen koll på min ägglossning. Eller ägglossning öht,  tyvärr.

• Längtarefterliten
    Babibich skrev 2011-07-30 11:58:24 följande:
    Jag har ingen koll på min ägglossning. Eller ägglossning öht,  tyvärr.
    varför ens svara på en sån här tråd då:/
  • Yarrow

uuh, jag upplever samma sak. Hade ÄL o torsdags och idag har jag obehagliga spänningar i magen.

Är det din första omgång? Jag är väl inne på min 8:de nu eller något. Jag kan inte minnas att det varis såhär innan.
    Blev gravid men fick MA på min 6:e omgång och då fick jag mensvärk runt dag 7. Jag försöker inbilla mig att det är något likande. Ägget som nått livmodern eller nåt.. :)

• Längtarefterliten
    Yarrow skrev 2011-08-01 16:22:28 följande:
    uuh, jag upplever samma sak. Hade ÄL o torsdags och idag har jag obehagliga spänningar i magen.

Är det din första omgång? Jag är väl inne på min 8:de nu eller något. Jag kan inte minnas att det varis såhär innan.
    Blev gravid men fick MA på min 6:e omgång och då fick jag mensvärk runt dag 7. Jag försöker inbilla mig att det är något likande. Ägget som nått livmodern eller nåt.. :)
    nej detta var min 3e kur.. min gyn sa att blir det inget på den 3e så ska ja höra av mig.. så då håller jag tummarna för oss båda då=) har också haft lite mensvärk till och från.. vilket ja bara bruka ha precis innan mensen kommer...
  • Yarrow

Ja, jag fick också 3 omgångar först, sen 3 gånger till efter det.
    Sen gjorde jag ett upehåll på 4-5 månader och nu kör jag dubbel pergo, får se om det fungerar..

När har du BIM?

• Längtarefterliten
    Yarrow skrev 2011-08-02 11:16:44 följande:
    Ja, jag fick också 3 omgångar först, sen 3 gånger till efter det.
    Sen gjorde jag ett upehåll på 4-5 månader och nu kör jag dubbel pergo, får se om det fungerar..

När har du BIM?
    på måndag eller tisdag.. men här får vi bara ta varannan månad... men "råkade" ta en extra månad för ja orkade inte vänta.. så detta blev min 3e kur... så får se på måndag eller tisdag om mensen kommer..

När har du BIM?
  • Yarrow
    Längtarefterliten skrev 2011-08-02 17:01:40 följande:
    på måndag eller tisdag.. men här får vi bara ta varannan månad... men "råkade" ta en extra månad för ja orkade inte vänta.. så detta blev min 3e kur... så får se på måndag eller tisdag om mensen kommer..

När har du BIM?
    Vad konstigt att det kan vara så olika beroeende på vilken gyn. man har.
    Jag funderar på att "råka" ta en trippel kur nästa månad om det inte fastnar något.

Jag har BIM nästa torsdag, så 8 dagar kvar.. Usch vad jag hatar att vänta.
  • Längtarefterliten
    Yarrow skrev 2011-08-03 10:14:12 följande:
    Vad konstigt att det kan vara så olika beroeende på vilken gyn. man har.
    Jag funderar på att "råka" ta en trippel kur nästa månad om det inte fastnar något.

Jag har BIM nästa torsdag, så 8 dagar kvar.. Usch vad jag hatar att vänta.
    ja det är ju den sista tiden som är tråkigast och jobbigast att vänta... ja,k de var ju det jag gjorde:P "råkade" ta 3 kurer i rad... så nu är de ju bara att vänta:/
Svar på tråden ont 5 dagar efter ägglossning med pergo?